Friday, October 31, 2008

~SIBuK + MenYiBuK~

Huhuhuhu..ari ini aku memang lah tersangat bz nak mati  campur gila..tapi sib baik x braper nak jadi gila la...aper yang aku merapu nih..aaaahh lantak pi lah...sebenaqnyer aku nak melepaskan tension aku jer untuk seharian tadi..rasa rasa lah lau leh hantuk pale ni kat dinding lama dah aku wat...aduss workload melambak lambak...semuanyer nk kejar dateline n target...aku x leh lah asyik nak perah tenaga staff staff aku yang lain berlebih lebihan untuk hit target x sampai hati lak aku..tapi lau aku x wat cenggitu dorang lambat nak move forward...takkan asyik nak suap jer kan biler lak nak pandai makan sendiri...adusss serba salah jadinya...yang terukknyer aku nak menjawab dengan orang atas..huishhhh cemana erkk..mula-mula tuh ader lah gak rasa nak marah kat dorang ni bukannyer dorang x leh nak wat kijer tp asyik nak tunggu aku bagi instruction baru nak gerak...pengsan ler cenggini...leh pecah tau pale....adusss korang naper la jadi gini nih....ke sebab aku ni pampered dorang sangat n dorang jadi lemak berkrim disukai ramai nih...atau aku ker yang mengada ngada coz macam x puas ati ngan aper yang dorang wat...isk isk isk....tolong ler....aku banyak lagi banda nak pikir tau...dah ler time aku skunk dah limited...fenin fenin fenin...

After dah tension seharian aku g umah sis..kebetulan anak anak dia ada kat umah...so per lagi aku dok melayan dorang main UNO CARD ag besh..released jap tension aku...ngan gelagat dorang....hehheh..TQ kids...love u...



Esok kerja lagi....


============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-LoTih baNGaT Nih....

7 comments:

Ungku Nor said...

anjib pun skang ni bawak uno card tu pi sekolah.
peksa dah abis..hehehe

en_me said...

me tak pandai men UNO CARD ittewww.. ahaks

mebby a.k.a ezza said...

To kak ungku>>>a aah akak dorang ni pun bwk g skolah...sbb dah x blajar..huhuhu main ngn dorg asyik kena buli jew..kalah..hahhahat

To en_me>>>kita pun xler terror sgt main...heheheh sbb tu asyik kalah jew

Umie said...

Dah lamanye x main UNO..hikss

kite since dah x keje nie rasa ilang semua tensen keje tu tau..dedulu kite pun jenis dpt staf cenggitu tau..kite tau kite x reti nak marah2 orang..abis kuat pun,kite yg wat bg setel smpai boss2 kite yg dulu tegur jgn lemah lembut sgt dgn staf..jgn rapat sgt ngan staf...jgn mcm2 lg lah..kite sebenarnye cuba amik pendekatan "biar staf segan dgn kite" rather than "staf takut dgn kite"... sbb kite suka suasana keje yg santai bukan serius..

mebby a.k.a ezza said...

To Umie>>>betul tuh umie..org lau bole nak create environment cenggitu..tp bila dah bagi muka dorg mcm naik lemak lak..bkn x respect tp mcm x serius...hadoiii...per lagi nak wat erkkk..

KM said...

Jd ke nak gi Dubai?

mebby a.k.a ezza said...

TO KM>>>INSYAALLAH...JAdi KM...