Saturday, October 4, 2008

~StoRy MalaM RaYA~

Malam raya..orang dok sibok memasak aku lain lak citernya....hurmmm aktiviti aku ialah..shopping lagi...hahahhaha aku g ngan adikku Taty dan kazen ku SyaRaF..terukkan..aktiviti menghabiskan duit nih memang lah aktiviti aku yang paling buroksss.....selain dari makan..memandangkan banyak kedai dah tutup dan dek kerana aku ni RED Fans..so aku telah membeli belah di kedai kedai yang berwarna merah..hikhikhik...seperti Levis. ELLE , ESPRIT dan x lupa SeCRET RECEIPE...kwang kwang kwang...then afta lik shoppin aku tengok halaman rumah aku dah macam kedai bunga..ropanyer..my aunty tgh sibok mendecorate bunga bungaan..dia memang pakar..so lihat lah hasilnya yer...





============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-KaTa nak Stop Shoppin x JugaK..Adehhhh TuLunnn....

No comments: