Wednesday, October 15, 2008

~TaBAh~

Huhuhu..arini rasa macam malas jew aku nak wat ape2 en3...bukan xder mood or xder idea..tapi aku sedang merindukan seseorang yang sering bertahta di hati aku...(jeng jeng jeng cuba teka sape)..jangan ingat lain okeh!!! Bukannya aper..kadang kadang memang x elok untuk menyesali aper yang telah ditakdirkan..ye lah if aku ader kuasa untuk putarkan kembali masa akan aku perbetulkan semula supaya cerita dalam hidup ini akan sentiasa menjadi happy ending...tapi siapa lah aku kan untuk buat itu semua..segalanya telah ditakdirkan..PASRAH, BERSERAH dan BERSABAR itu lebih baik...(walaupon aku bukan orang baik)....hukhukhuk....

Biar hitam sejarah hidupku
Namun aku tetap tabahkan hati
Kesal memang kesal hatiku tercalar
Siapalah yang inginkan perpisahan
Andai suatu hari ada orang yang bertanya
Mengapa kita tidak lagi bersama
Jawablah bahawa jodoh kita tiada
Dan kita tidak pernah sengketa...
Moga engkau... berbahagia
Di sampingnya yang engkau puja
Cuma satu yang aku pinta
Undanglah aku di hari bahagiamu

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Aku bukan kehilangan cintanya...tetapi aku hanya di duga untuk menjadi seorang yang lebih tabah....dan kenal erti hidup ini...

3 comments:

Umie said...

Sabo ye...tunjukkan yg mebby nie tabah & penyabar...semua nie dugaanNYA...bila nak fly nie?

Ungku Nor said...

bebeh..ada hikmah yang kita belum nampak..muahss

mebby a.k.a ezza said...

to umie>>>yer umie skrg saya bnyk belajar dari kesilapan..TQ so much atas sokongan dan dorongan..fly awal tahun depan insyaallah...

to kak ungku>>>TQ so much akak...u r so sweet...insyaallah i ll be strong..