Sunday, October 5, 2008

~StorY Of HaRi RaYa Part 4~

Today...cewahhh speaking lak...heheheh..arini pagi pagi morning aku g antar kazen aku ke bus stand coz dia nak lik Kuantan....suasana di bus stand mak aiii punya la sesak dengan orang orangan dan juga bas bas express kilang, persiaran dan juga bas skolah...semua dah bersesak sesak untuk pulang demi tanggungjawab dan tugas masing masing...TERUJA BEB aku!!!! Sebab nya aku dah lama x naik bas g jauh jauh nih..terasa lak nak nek bas skrg nih..heheheh...



**SuaSaNA Di BuS StAND....

Then aku g umah baru aku yang lama bersawang aku tinggalkan coz bz berhari raya...aku tak stay kat umah baru ni..aku stay ngan mak n abah serta keluarga aku yang lain kat family house seronok sikit coz duk ramai ramai..rumah ni sekadar tuk rumah rehat dan aset for future....so arini aku telah mengangkut nenek n atuk ku ke rumah baru coz nak dorang tengok - tengok n teman aku jap coz aku nak mop lantai..hikhikhik POYORESSSS!!!!..............



**SeNgaJA Aku Nak TunJuk Aku Pakai PerAbOt Aper Coz Ader OranG KePoh Nak TAhu!!!!



**PoSinG Ala Ala PoYO......bukannyer mengemas hahahha....???

Pastu afta lik ke rumah family ku..mak aii tetamu datang berkunjung x henti-henti...sambung menyambung...ramai banget..dan sangat meriah..aku lak sampai lepak sakit belakang dan kembang tangan coz banyak basuh pinggan mangkuk dan cawan...huhuhuhu.....tapi alhamdullilah raya kan setahun sekali..seronok juger....bila ramai handai taulan datang menziarahi dan bermaaf maafan lebih mesra dan bertambah erat silaturrahim....AMIN

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Alhamdullilah di atas REZEKI dan RAHMATMU YA ALLAH....AMIN<<

2 comments:

:: Wiween :: said...

wahh pakai baju merah lagik kakakku cyg nih.heheh

mebby a.k.a ezza said...

heheheh..nak wat cemana kan ke akak ni RED FANS..hikhikhik...