Wednesday, October 22, 2008

~DiaRy Hari In i~

Today....first thing in the morning..aku g MAYBANK tuk menyetelkan perkara perkara yang patut with my auntie...jumpa pengurus cawangan sekali agak panjang gak la masa yang di ambil di sana...sampai perut ku berbunyi nyanyi lagu rock n roll...lapar bangat nih..tapi have too if not tak settled banyak per kara lain yang akan tertangguh...then aku masuk opiz jap..antar few documents...then ...makan x tahan dah gegel dah aku nie lapar sangat sangat...huhuuh...pas makan tengahari..ye ker tengahari agak lewat gak ler..then aku g jumpa my sis kat taman Daya..pastu we all heading to TEBRAU CITY...jumpa prospect...before prospect tu datang we all meronda ronda dulu dalam JUSCO....tengok tengok cuit cuit barang barang yang ader tak beli pon...ye ker?? Then kitaorang tertarik ler dengan PETI AIS kat sini fuiyoo canggih2 ni teringat iklan peti ais LG heheheh..aku dan sis memang berminat..so kitaorang pon berkira kira braper kitaorang akan rugi if beli benda nih..hurmmm.....sangkut hadoiyyyyaaaaaaaaaaaaiiii....after that turun tingkat bawah terjumpa lak showroom katil dan tilam vono...mak aiii cantik cantik belaka..lagi sekali sis berminat siap test test duduk ag..tapikan salesman tu siap suruh aku test sambil baring atas katil tuh...errrrrkk....xmo r...malu aihhh...sema orang tengok dah ler kat ruang legar..huhuhuhu idak lerrrr....so aku pun jawab TQ but No Thanks...hikhikhik..test duduk jer xper ler....harga x yah kata ler makan ribu riban...huhuhuu bakal rugi lagi nih..baik cabut cepat cepat kunk x pasal pasal termakan cakap salesman nih...harus...swept...lagi..macam gores dan menang jew credit card jadinyer...xmo ler....CABUTTT......

 
**BaraNg barAng yanG MeRugikan We All..hikhikhik...


Then kitaorang pun melepakkan diri kat STARBUCK sementara tunggu procpect tu sampai kitaorng pun melayari WIFI dan belajar lah sket sket pasal product TAKAFUL...tetapi acara sampingan tetap ader iaitu bergambo...hikhikhiks....

 
***PosinG itu WaJIb Muahahahh...

After here rush to Pasir Gudang dalam hujan yang amatlah lebahtnyer....huhuhu hujan rahmat xper lah kami redahi jua..huhuhu driving dalam keadaan yang teramatlah berhati hati sebab tak nampak jalan...nasib baik jalan yang dah biasa ulang alik if not...keras juger...kat sana jumpa lagi sorang prospect..pas dah deal..kitaorang gerak balik before that kitaorang singgah TESCO sebab nak amik gambar pasport untuk buat ID BADGE ETIQA dan juga form...yang best partnyer ialah kitaorang kena amik gambar bertudung..hikhikhiks..kenalah jadi PLASTIC jap coz  ETIQA TAKAFUL ni kan ISLAMIC Product so have to...ahakss...then kitaorang gerak semula ke bandar Jay Bee...ke Danga Bay...my sis ambil barang dia then kitaorang pun terbeli contact lens baru..hehehe...tetap ader yang sangkut tau ni yang pening nih..huhuhu..kali ni My sis Belanjer..TQ sis semoga murah rezeki....return katanyer coz aku dah blanjer dia sekali so dia return the favour ler..hehehheh TQ again sis next time banjer ag eh...hikhikhiik...

 
***Hehehehh....Aku N Sis jadi PLASTIC ...cantik x...

**Kat KeDai GamBAr Pon Nak Posing Gak InTerPreM..

**Kat kedaI CerMin MATa...TgK ler Braper PunYer banYak LeNs KiTaorang n Sis TrY...heeheh..aku Biasaler tambah koleksi Yang sediA ader...coz aku sememang nyer rabun...dan aku memang x boleh pakai spec pening...sampai member aku cakap ko ni contact lens ari ari tukar kaler ikut kaler baju ko pakai eh...uiksss Ada Ka...tapi...memang pon....dah memang minat nak wat cemana...ahakss...sis lak aku ler racun dia...suh pakai baru nampak lebih vooogiee the vasttt hahahah...so dis is her 2nd collection..x lama ag sama ler ngan aku..tapi dia untung x yah li yang ader power coz dia x rabun macam haku...huhuhu...
 ============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Settled dah few things...

No comments: