Friday, October 24, 2008

~AirMaTaKu GuGuR SeMuLA~

 
Aku tewas hari ini...aku dah tak mahu menangis lagi sebenarnya..aku telah berjanji pada diriku untuk tidak menangis lagi kerana CINTAKU...namu aku tewas setelah sekian lama aku bertahan..sesungguhnya teramat BODOH lah aku ini....aku tewas kerana telah ku cuba untuk mengeraskan hatiku untuk tidak lagi ambil tahu ataupun ingin tahu tentang CINTAKU..namun...tidak aku sampai hati untuk membiarkan CINTAKU itu sengsara....lalu airmataku gugur lagi kerana mengenangkan nasib CINTAKU....haruskah aku lembutkan semula hatiku ini demi untuk melihat CINTAKU tersenyum semula?????HARUSKAH AKU ???
 Berilah aku petunjuk Mu YA ALLAH...kuatkan lah hati ku dan izinkan aku untuk meneruskan nawaitu ku untuk melihat CINTAKU tersenyum semula tanpa mengecewakan diriku dan orang lain lagi...
 Sesunguhnya aku bahagia dengan hidupku sekarang ini...namun aku tak sanggup melihat CINTAkU Sengsara.....
============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Haruskah Di Uji....

2 comments:

Umie said...

buat solat istikarah,insyaAllah dapat jawapannye nanti..(",).. papepun umie doakan yg terbaik utk idup mebby sekeluarga...

mebby a.k.a ezza said...

TQ umie...cuma kite sedih bila dpt tahu dia sengsara...love u umie...muachhhh