Tuesday, October 7, 2008

~M Not ALoNE~

Tadi aku ber YM dengan sahabat lama....

sahabat:woitt...pe bikin

ezza: xder pe tgh jenjln melawat blog kwn2...

sahabat: senyap jew skrg naper...selalu x ON9..lau ON9 pun sms jew...

ezza: xder aper nk keep low profile..

sahabat: uikss..npe..ader org x puas ati ngn ko ker..

ezza:ermm...

sahabat: la..npe..relax r beb..lu nak risau aper..

ezza: aku x risau aihhh..cuma mls jew..ko tau aku kn..x ske nk cari gaduh..

sahabat: mak aiii..ader ke mahkluk yang nak gaduh ngn ko...org mcm ko pun ader musuh kew..

ezza: selagi bernama manusia dowhh..tentu lah ader..

sahabat: aku dgr ko li umah ngan keta baru eh...

ezza: hishhh..mana tau ni...gud news travel fast erkk..

sahabat: hahahah..besa ler..

ezza: boleh ler...tuk future..agpon aku mayb ke DUBAI..so b4 leaving aku dh readykan sumthings for my kids..

sahabat: owhh ye ker..ble ko berangkat..

ezza: end of december afta krismas..bye bye msia..tp..huhuhu aku dlm dilema lg nih...

sahabat: e ehh ko nih..dh dpt peluang ko g jer ler..untung-untung dpt pak arab sana..muhahahah..

ezza: bnyk lah hang punya pak arab..aku g sana kijer la weii...

sahabat: tau pon..ko nak risau aper lg dowhh sema ko dah ader..rumah keta anak anak..pe lagi..untung ler BF ko nnty...dpt package..hahaha

ezza:??? ye ker untung..ntah la...rezeki masing masing..cuma nw aku dh x risau pe2 lagi..incase anything happen pd aku..sema dh ader tuk dorg..lega sket..

sahabat: betul tu dowh..bg aku jer la jd Bf ko..senang aku x pening2..sema dh lengkap..

ezza: wak lu....ko tu dah jadi best fren aku ader hati nk jd BF aku..tepuk dahi laju2 18x nak x...

sahabat: hahahahaha...relax r beb..aku kn sahabat dunia akhirat ko..aku tau per dlm hati ko tuh..pe yg ko pk kn..alaa beb..lu x yah nk pk tu sema..if dah tertulis korg ttp akan bersama cuma masa jer yang kan tentukan..xper2 aku sumpah org2 yang dengki kt ko tu jd katak nak tak..padan muka depa..sesuka hati nk predict ko ekk..

ezza: eh ko emo lak.. aku ok ler..aku tau beb...xmo r jd katak jd lah ferari kew banglo ker ader gak pekdahnya..ate...hikhikhihk..sengal..

sahabat: ahhh ko demand!!!...aku doakan ko suksess..rezeki jgn di tolak beb..peluang xkan dtg byk kali..ko g jer..aku pasti nnty org2 yg dengki kt lu tu mesti menyesal..cayer lah ckp wa...ko built up life ko..mayb dulu ko silap ko terbodo jap..so nw jgn repeat the same mistake..coz org bangang ialah org yg akan sentiasa repeat the same mistake...pham tuh..aku dh mcm motivator lak..

ezza: yess..aku admit benda tu...mmg salah dan silap aku..tp xper la..aku ilang sumtin aku dpt sumtin yg lebih better skrg nih alhamdullilah...dan aku pasti "sesuatu" itu akan dtg balik..dan aku terima dgn tgn terbuka..no heart feelin..coz aku bkn pendendam...

sahabat:yahooo...bravo..ni lah kawan aku yg beshh..nw i get back my ezza..hahaaha...gud luck tau aku nak out dh ni nak g lepak ngn member2 jap...ti we cont ok..aku akn sentiasa support ko...tk care ok beb!!!

ezza : ermm...TQ..beb jasamu di kenang..kem slm kt member2 lain ok...mkn kn tuk aku skali hahahaha..papai...n gud nite frenzz...

sahabat : papai...

Inilah dia sahabat sahabat aku yg lama x jumpa tapi sentiasa ambil berat dan concern tentang masing masing...so m not alone....
============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-huhuhu..TQ frenz fo being so nice..

No comments: