Tuesday, October 28, 2008

~M SiCk~

Huhuhu...aku still xder mood coz selesema dan batuk aku makin menjadi jadi...tapikan padan lah ngan muka aku even though aku batuk n selesema tapi aku x pantang lansung ice aku telan jer dengan lajunyer...ermmm berasap tak hengat....padan ler ngan muka aku nih..sendirik cari penyakit kata mak, family n rakan rakan aku yang lain..so...ri ni aku terdampar seharian di rumah...huuhuhu...tapikan aku rasa mayb time time ni musim demam ler coz ramai gak sahabat dan rakan rakan blogger aku yang x braper nak sihat..untuk dorang take a good care of urself...rajin rajin makan ubat..jgn degil mcm aku.. and GET WELL SOON....now dada lak rasa dah sakit sakit esok aku nak g hospital x-ray....huhuhuhu....

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Sakit itu Pencuci dosa...so redha daN Sabar itu perlu...huhuhu

2 comments:

Ungku Nor said...

akak dah sihaattt..yeaayyyyy!!!

muahss..makan ubat tau.

mebby a.k.a ezza said...

yaaayyy yeaayyyy akak dah sihat..org selesema batuk agi ...huhuuh ok akak TQ...muaccchhhh