Thursday, October 16, 2008

~MenGhiTunG HaRi~

MenGhitung hati detik demi detik....masa ku nanti apakan ada.....aittt cehh....macam nak tersedih pulak en3 kali ni...hurmmm for ur information...aku baru jer selesai meeting dengan BOD tadi..makanya...insyaALLAh jika tiada aral melintang aku akan pergi untuk berhijrah....akan aku tinggalkan negaraku dan orang orang yang aku cintai dan sayangi...aku akan berangkat ke sana awal tahun depan..tarikh keramat itu ialah 14 February 2008 (huhuhu vALENTINES DAY TU)....aku cuma ader lebih kurang 3 bulan lebih sahaja lagi untuk aku berada di sini...huhuhuhu...ceday nya....aku akan tinggalkan semua demi masa depan aku yang lebih cerah...ini suatu pengorbanan dari aku untuk semua yang aku sayangi dan cintai...aku pergi demi untuk sesuatu yang lebih baik...insyaallah aku akan terus menetap di sana sekiranya keadaan mengizinkan...sebabnya bos aku kata tempoh percubaan untuk aku di sana ialah 6 bulan dan sekiranya semua berjalan lancar aku akan kekal terus di sana....huuhuhu...

Tetapi sebelum aku berangkat ke sana aku teringin sangat nak bertemu dengan seseorang yang pernah menjadi "adik" yang istimewa dalam hati aku...(aku pasti dia tahu) aku teringin nak bertemu dan memeluknya..aku nak ucapkan terima kasih atas segala pengorbanan dia selama aku mengenalinya...aku teringin sangat nak bertemu empat mata,bagi menghilangkan segala dendam dan gusar di hati...tetapi sudikah beliau????....Salah kah aku untuk bertemu dengannya...sudikah dia bertemu dengan ku..aku amat rindukan tawa riangnya..anak anak nyer..dan segala memori indah bersamanya....aku hanya ingin bertemu dengannya..bukan mahu merampas kebahagiaannya....BISAKAH???

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Kemaafan Dendam Yang TerinDah...

4 comments:

Umie said...

cubala kontek "ADIK" tu...mungkin dia lebih lembut hati bila tau mebby dah nak fly nie...

mebby a.k.a ezza said...

hurmmm..umie memang itu yang saya harap harap kan..tapi...macam...ermmm..entah la erkkk

13may said...

huiii...nak hijrah mana plak nih???

hehhe hehhe

mebby a.k.a ezza said...

to en may..huhuhu tu ler tido lama sangat tau..orang nk g DUBAI dah papai...