Thursday, October 30, 2008

~PeraH OtaK~

Hari ni aku teramat lah BZ nyer adehhh...hidung still berair sampai abes sekotak tissue aku kerjakan...batuk lak makin menjadi jadi..nak tercabut dada rasanyer...tapi terpaksa aku gagahkan juga diri ini untuk melaksanakan tugas tugas yang tertingggal dan terbengkalai..supposed arini aku ader appointment dengan doctor tapi aku terpaksa cancel kan sebab aku kebizian arini... proposal aku banyak yang KIV ni..adusss...pening pale dah ni...mana nak bz dengan tugas2 pejabat tugas tugas sendiri pun banyak tak terkejar...tapi aku x boleh mengeluh...aku x bole give up coz ini semua periuk nasi aku....bukan untuk aku pun demi untuk anak anak aku...now pun aku tengah dok perah otak nak siapkan proposal untuk bukak company "EVENT MANAGEMENT" share wit my otha cousins n fwen...we all buat any event x kira lah aper pun janji termampu...makanyer jika sesiapa yang perlukan khidmat DJ ke Floor DecO,event planner , advisor or aper saje yang sewaktu dengannyer sila sila lah cari aku...charged x mahal..ehekksss...coz semua barang barang sendiri...so now dah three quater siap proposal tu..SSM dah registered so tinggal a few things la nak touch up...fuhhhh berasap dah otak nih...so aku break jap untuk rehatkan otak..aku wat en3 nih dan blog hoping jengah kawan kawan jap...eheheheh...


============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-KerJa KerJa kerJa....adehhhh....

5 comments:

Umie said...

lorr...x cehat lg ke?...umie ade petua utk ilangkan batuk..amik 2@3 biji limau kasturi..perah airnye.pastuh campur kicap sikit..then minum..insyaAllah baik le..umie dah cuba & Alhamdulilah berkesan..hehe

Ungku Nor said...

dah la yaaannnggg..
pi la rehaaaatttt..
muahss

en_me said...

jengahlarrr blog me yg itteww.. ehehe

en_me said...

jengahlarr blog me yg ittewww jugerrr.. ahaks

mebby a.k.a ezza said...

To Umie>>>> ye jer umie...nnty kiter cuba....TQ so much agpon stress sgt kot kiter ni thats y....

To Kak UngKu>>>>Ok My Lurvly kakak i will insyaallah....huhuhuu tp x leh laaa tgk kijer tersadai jer mcmtu...xleh tido nnty huhuhuhu

To en_me>>>Okkk kiter g jengah skrg jugak