Monday, October 20, 2008

~BuAT saLAh~

Halu halu haluuu..ekekekek..huuhuuh..sebenaqnyer aku dah wat salah ari ni kesalahan besar..dosa lak tuh... hadoi hai....agak agak lah kan if yang berkenaan tahu leh tak keslahan aku nih di maafkan...silap silap aku kena bambu macam putu bambu kot...atutttt nyer...tapikan dah wat salah baru nak menyesal x guna juga kan..biar jer lah yang terjadi tetap kan terjadi...bukan boleh nak rewind rewind...yer x....u ols nak tahu x aper kah kesalahan dan dosa yang aku dah buat arini....


Jeng Jeng Jeng...suprised....

Tahu kan semalam aku sakit perut so membawa ler sampai ke pagi nih...makanya..bila g opiz tadi aku wat lah muka toyer ala ala tapai basi gitu..tp maintain vouge ag..hikhikhik...masuk2 opiz staf2 lain tgk muka aku mcm lain jew sema dok pakat2 tanya...makanyer aku pun kata lah aku x braper nak sihat arinih....sakit perut cirit birit..so dorg pon mcm concern lah kt aku...cian tgk muka 50sen aku hahhahah mahal sket dari 10sen kan..so dorang pun ckp ler..if akak x sihat balik lah rehat kat umah...aku pun kata jap ag akak balik nak settled sket benda jer nih...dorng punyer lah risau jap jap tanya aku oke ker x...baiknyer lah dorg nih...

Then after dah settled kijer tu aku pun kuarlah dari opiz....tengah2 driving macam teringat nak jumpa my sis aku pun sms lah dia...katanyer dia free so aku tnya nak jumpa x dia jawab okeh...so kami jumpa..nak tahu x kami jumpa dan melepak kat mana... kat KOTAK MERAH....MeLALAk...hahhahahaha...jahat tak aku...so sesaper yang nak ambil aku bekerja pikir dua 3 kali okey....muahahahah...yang beshnyer HUBBY my sis pon joint skali nih..walhal dia pon ader kijer gak tp dia kijer sendiri...x leh tahan dia kata asyik kitaorg jer melalak dia x..ini tidak adil..so dia pun joint kitaorg....hati panas...muahahahah..

Tengah tengah dok melalak kat situ sekali aku terpikir lak cian kat bdk2 opiz tu dorang punyer lah concern ngan aku tuptup aku g melalak bukan balik rehat...sorry yer semua...i cant resist lar...x bole tahan....panggilan KOTAK MERAH ni dasyat sungguh..mesti kitaorang ni dah kena mandrem ngan kotak merah nih..hahahaa...dosa kan aku...huuhhuhu ampunkan aku..maafkan aku...tak sengaja terbuat...huhuhuhu..tapikan..pas melalak kitaorang sambung kijer smula...tapi kijer kitaorang ler jumpa prospect...huhuhu..DEAL...

 
**TenGokLah....

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Maafkan Aku..Ampunkan Aku...

3 comments:

Ungku Nor said...

err..err..
no komen ;p

Umie said...

hah, report kat boss...kekekeke

mebby a.k.a ezza said...

to kak ungku>>>xkan speecless kot..hikhikhik

to umie>>>opppssss kantoi dah nihhh