Sunday, October 26, 2008

~Wat Pe Lepas Ni~

Sebenarnya..arini pas lik dari wedding aku kena g cari laptop (beli) untuk my bro..so aku pon g ler ke Landmark Mall..IT centre kat JB ni..so aku tour dari satu kedai ke satu kedai..actually banyak kedai yang tutup..kedai yang selalu aku li pon tutup..so aku try kedai ag satu..ok lah coz laptop rata rata semua sama jer harga dia...so aku likan laptop yang sama macam aku senang ler tak yah pikir pikir panjang..huhuhu..gedebu gedebak rugi gak ler RM2K ++..huuhuhu...tapi dah janji punya pasal ngan my bro kena gak ler li kan...hukhukhuk...macam x ikhlas  jew kan..x baik tau haku..muahahahha...sorry bro..sajer jer...then aku sempat singgah KotaRaya jap..angan angan nak windows shopping jew skali sangkut lak li baju..huhuuh aku li 2 satu tuk aku satu untuk adik aku Tatty...sama kaler pattern jew lain sket...then pastu aku lik..skarang ni aku dah kena selesema dan batuk..badan dah rasa macam x best..nak demam ker erkkk...adehhhh...hehheheh sambil tengok bola LIVERPOOL vs CHELSEA..sambil mengupdate..bole gitu...ahakss...


**BaJu yang terseBut Di AtAs....
Lupe lak..tadi sahabat aku yang sememangnyer baik hati datang hantar chocolate lagi..tapi kali nih chocolate dia pelik siket..chocolate untuk wellness..menarik nih tapi aku x try lagi..macam tak sampai hati nak bukak n makan coz packaging dia cantekkk bangat...hehehehe...
 
**ChocoLate Itu...


============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Lama x demam....hopefully x coz..kerja banyak x settled ag nih..

No comments: