Wednesday, October 8, 2008

~OpEn HouSe BerMaRaThON~

Tahu tak naper aku wat tajuk ent3 cengitu..bcoznyer..start ari Friday ni membawak ke lain minggu sehingga nak abes raya kuarga aku dok sibuk amik turn nak wat open house..huuhuh..makan dan makan dan makan lagi...okeh berbalik pada citer turn nak wat open house..start Friday ni opiz anty aku wat open house kat umah family aku...menu mcm2 dorang wat plan semalam...nasi Tomato lah ketupat lah laksa johor lah..memacam lagi..then on sunday umah kazen aku lak..Nasi jagung..Kambing Masak Merah...(hah lupa lak citer hal lauk kambing nih..korang nak tau x waktu hari raya ke 1 aritu mak dan abah aku telah memasakkan kami lauk kambing sebanyak 14kilo...ni juz untuk keluarga makan okeh..bukan untuk kenduri sekampung..huhuhu jiran2 terkezut dgr..aper lagi tokey kambing yang selalu abah aku li tu..dia igt abah aku ader nak masakkan untuk tempahan..abah aku kata x lah..tempahan x request lauk daging..ni request dari anak anak dia jew...terlopong jap org tuh..aku gelak jew...ahakss..kitaorg memang obsess giler ngan daging kambing xpecially yang abah aku masak...kitaorg makan x berhenti..mlm hari raya tu periuk licin beb...burpppp...kenyang dah..ALHAMDULLILAH..puas bangaT) hahh..sambung smula terlari tajuk lak...afta umah kazen aku...perasmian umah baru aku lak..menu mayb BBQ n macam macam lagi...semua di jemput hadir..alamat tarikh dan masa nanty aku bagitau almaklumlah tunggu TURn kan takut bagitau awai awai ader lak yang termiss coll muahahahah.....pastu umah family aku coz abah pon baru jew besarkan dan tambah umah lagi..adusss banyak nyew..sib baik ler mak and abah aku caterer..so makanan kew khemah kew pinggan mangkuk ker x jadi hal...no problem punyo...ahaiiii.....aduss...asyik gitu jew pusing2 bilanyer aku nak beropen house ke umah kenkawan lak erkkk...confius ni jadual padat....phewww..........

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Semua Di jemput hadir x kira kawan atau lawan...coz afta dis aku akn meng GUD BYE kan MSIA......huhuhuuh...ceday...

4 comments:

Ungku Nor said...

takpe..sekarang makan pepuas.
karang dah sampai dubai tade la dok teringat2..hehehe

mebby a.k.a ezza said...

heheh..TQ akak...akak memang besh dan unibers r...luv u muachhh...

kakpiah said...

huish kak ungku tu cepat jer bawu kalo ader blogger citer psl mkn.. ekekekeke.. ya ampunn..

bess la awak marathon makan pree.. baru la bermakna hari raya..muahahahaks..

mebby a.k.a ezza said...

kak ungku kan unibers...xder saper leh lawan tau..ahaks...
tula pasalnyer awak..reraya ni acara makan pree memang besh berserta package menggemukkan badan juger...hahahah...