Saturday, October 18, 2008

~My JouRnEy Or LiFe Today~

Gomen nasai.... hehhehe...sajer jer intro dlm bahasa jepun kunk lau merapu pepanjang ader lak yang x paham...fuhhhhh..lotih ni sebenaqnya...aper x nya..pagi pagi monink aku dah rushing g class ETIQA TAKAFUL yang aku bagi tahu semalam..seawal pagi aku dah gerak keluar dari rumah then parkin keta aku kat depan umah maklong kat Bandar Baru Uda..then naik satu kereta dengan my sis..senang coz aku x berapa nak faham jalan ke Taman Universiti Skudai nih...my sis yang lebih arif so aku tumpang keta dia ag senang car poll..huhuhu ngantuk nih..dah tu perut lak bunyi2 lapar tapi macam x sempat nak mencekik...coz dah agak lambat..agpun kitaorg dok berkira2 if makan breakfast jap ag kunk makin lah mengantuk dalam kelas..x pasal pasal pe benda yang di ajar x paham langsung tapi dok angguk jer tanda seTUju..hahhaha bengong tau....ermm sessi kali ni x ramai sangat ejen yang mendaftar..ader lah lebih kureng dalam 10 orang...boleh lah kan coz x der lah menyemak sangat....so kelas bermula around 9.15 pagi..mula mula tu agak boring la coz aura dan mood x sampai sampai lagi..luckly facilitator kali ni amatlah tidak membusankan..dia pandai tul cheer upkan suasana..so ilang lah kengantukkan tahap GABAN aku dan sis...if not sis dok asyik cubit aku jew sebab dia ngantuk..adaka...kelas ni menjadi lebih seronok coz komunikasi 2 pihak..banyak feedback,mind setting dan ilmu yang kitaorang dapat..so majlis ILMU kali ni memang lah berkesan...actually kelas ni 2 hari..esok baru exam tapi di sebabkan FACILITATOR kami nih esok pagi ader meeting kat KL dia percepatkan kelas dan exam pada hari ini juga..so fenin gak ler nak cope up wit..tp sib baik dia ok..bagi penerangan yang senang kitaorg yang dah KERTU ni nak faham hikhikhihk....huhuhu..afta lunch lagi haru biru coz biler perut dah kenyang mata pun makin layu ler..adusss rasa macam nak taruk batang mancis jew kat mata nih tau....sis aper lagi menjadikan aku mangsa cubitan dia ler...adus..atittt..tp ok gak coz skali dia cubit skali mata aku cerah..x jadi nak tidoq...nasib baik sekali lagi FACILITATOR ni a.k.a En ZUL pandai tackle suasana kengantukkan symptom lepas makan so mata kitaorg jd cerah semula..huuhhu nnti kunk exam x lulus keras nak kena attend ag skali seksa lagi skali adussss x mo r....mahu x mahu beliakkan juger lah bijik mata nih..demi nak lulus...huhuhu pengorbanan nih demi masa depan...coz if rajin income memang masyuk tanpa keluar modal besar...modal ayaq liur jew kena lebih....afta cukup masa kitaorg pun jawab ler exam dalam kertas soalan yg diberikan..soalan agak tricky..but luckly soalan tu memang sinonim dgn per yang diajar dan dibincangkan so dapat ler kitaorng menjawab dengan senang hati dan sambil meniru muahhahahah....jahat nyer....syhhhh!!!! kuikuikui...hurmmm kelas tamat kul 5.15 ptg..then lik dengan sis..amik kereta..aku sambung lak g open house my auntie kat Sekudai...letih nyer rasa macam malas nak pergi tapi tak syok pulak coz auntie aku yang buat then family aku sema dah berkumpul kat sana...mak ngan auntie aku asyik col jew tanya aku datang ker x..so kena lah jugak aku g....tapi kan bila dah sampai sana dah nampak makanan ilang lak letih...uishhh buroks nyer perangai...per lagi aku makan x ingat lew...lebih2 ag ader orang tolong layan..hahahaah besh besh besh..ag ler selera...then pas makan borak2 jap..aku mintak diri nak lik dulu..huhuuh badan dah melekit satu hari suntuk x mandi...bacin jew rasa...muahahhaha...sampai umah mandi lepak lepak sambil tengok bola dan type en3 nih....hikhikhihk..k nak sambung tgk bola dulu...daaaa....



**Masa Short Break dalam class...


**OTW to Open House And Open House...
============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-RaSa SemAnGat yanG HiLANg datAnG KeMBalI...Tq Dear For Ur InsPiratIon InSiDE Me EvEn ThouGh We CanT Be ToGetHEr..

3 comments:

en_me said...

nak jadi ejen insuran akak tewww..

Ungku Nor said...

laa..ni kekdahnya dah balik jb la ni eh?
ingat ada kat kl lagik..huuu

mebby a.k.a ezza said...

to en_me...boleh aper salahnyer ti akak bg code 007 ok license to kill..heheheh

to kak ungku nor....aah lah akak..sorry sgt2 x sempat nk singgah rushing sangat2..agpun ader class ngn exam kan..huhuhu..next time ok..muahh..love u..