Sunday, October 12, 2008

~DoA Kan SAyA Yer....~

Hari ni satu hari aku dan keluarga dok g beraya ke rumah pakcik pakcik ku sebelah My Lurvly Abah kat Keluang Johor...waduh waduh waduh..capek bangat nih..tapi aku Happy coz aku masih lagi berkesempatan untuk berhari raya dan mengunjungi rumah pakcik pakcik ku ini pada raya kali ni...yelah bukan nya aper kan...maybe tahun depan aku x berkesempatan untuk berhari raya bersama sama dengan mereka..coz aku akan FLY ke DUBAI...oh yer citer bout Dubai ni esok aku akan memberikan jawapan yang pasti...tetapi terus terang sehingga ke saat ini aku masih lagi berkira kira untuk membuat keputusan....tetapi INSYAALLAH keputusan yang akan aku buat esok adalah yang terbaik untuk aku dan juga semua yang berkenaan...so di kesempatan ini aku nak ucapkan jutaan terima kasih dan penghargaan kepada kawan kawan aku di MAYA ini dan juga yang nyata di atas nasihat serta sokongan yang diberikan....jasamu di kenang...dan Doakan saya OK....

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-TQ SO MUCH....Bila aku mulai sedar Cinta dan Keinginan untuk memiliki itu tidak sama...keputusan yang terbaik telah pun aku ambil dan akan aku lakukan......so tunggu....

6 comments:

Umie said...

Kite doakan yg terbaik aje utk mebby seluruh keluarga...semoga sentiasa murah rezeki & dipermudahkan perjalanan hidup di rantau orang nanti...cheers!!!!

mebby a.k.a ezza said...

TQ so much umie...walau kt mana kita berada u ols semua ttp di hati...insyaallah..amin...

Ungku Nor said...

susah-susah sangat, kasik akak je la pi dubai tuuu!!!

heh heh ;p

KM said...

sedih je Km baco....pasni leh kirim unta kat ko ye mebby hehehe

kakpiah said...

best nyer nk gi obersi... umie tu pon nxt yr nk pi Aussie.. tinggal saya je la jadik penunggu gua.. hukhuk...

mebby a.k.a ezza said...

to kak ungku>>>hehehe akak jom itot kita nak...besh sket aka unibers yg teman

to KM>> hehehe unta x mo r...orang nak jadi saudagar minyak r..muahahaha

to kak piah>>>hukhukhuk maafkan kami penunggu GUA...muahahah..jom ler pi skali..besh oooo