Wednesday, October 8, 2008

~StorY B4 raYa again~

Sebenarnya aku terlupa nak hapdet entry ni...kisah petang raya..nak tau tak setelah aku berumur 33 tahun barulah aku belajar menganyam ketupat...(maybe u ols lebih pro dari aku...) teruk betoi..dah lah dh tua...slow lak tuh..teruk tul aku nih..belajar punya belajar mak aii x dapat2 memang ler x seni langsung tangan aku kerastangan lah katakan..ahaks..tp aunty aku memang besh.. x jemu jemu ajaq aku sampai berjaya..finally aku pandai gak menganyam ketupat sendirik..yehaaa..pas ni kan if aku dapat mak mentua aku dah x malu ag..coz aku dah teror anyam ketupat..ya beda bedooo.....jangan sangka orang bandar tak tahu anyam ketupat..(heheh aku dah boleh eksen) lihatlah hasilnyer di bawah ini..jeng jeng jeng....aku tempekkan skali aktiviti petang raya haku okey....



**Setelah berusaha bersungguh dengan bangga nya aku berjaya anyam ketupat...TQ my lurvly anty coz x borink dok ajar haku....



** Ni lak adik aku kena dera gantung langsir..hahah aku jadi mandur jew..

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Usaha tanGGa Kejayaan..ahakss...

No comments: