Sunday, October 5, 2008

~StorY Of HaRi RaYa Part 3~ PerPiSahAn....

Huhuhu...sob sob sob...start dari pukul 10 pagi tadi sehingga 5.30 ptg tadi aku sedih bangat...sebabnya kerana...hari ini adalah hari perpisahan kami adik beradik setelah seminggu berkumpul bersama..pagi tadi adikku yang bertugas di Terengganu dah pun bertolak balik bersama isterinya..then petang tadi pulak adik bongsu ku Tatty pun telah pulang ke Kuala Lumpur..esok kazen aku pulak balik ke Kolej di Kuantan..huwarghhhh.....:(( tinggal lah aku ngan my second brother jew...umah aku dah sunyi semula....x beshnyer...cepat sungguh masa berlalu...kan besh jika aku dapat putarkan semula waktu..huuuhu....(BOLEH KE)....bukan selalu kami semua dapat berkumpul adik beradik sekarang ni..sejak masing masing bz dengan tugas dan tanggungjawab masing masing..one more thing..tak dapat aku nak membayangkan sekiranya aku terima tawaran ke DUBAI..for sure aku akan jarang dapat berkumpul bersama sama dengan adik adik ku lagi dan juga keluargaku..especially time raya cengini...huhuhu....SEDIH nyer....


**Adik - adikku yang Aku SaYAnGI....(Ngan taTtY WaKtu hanTAr Dia g Bus StAnD)....

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Ku harUs BagaiMana......

2 comments:

Ungku Nor said...

cengeng betoi la ini pomfuannn..;p

mebby a.k.a ezza said...

to kak nor: hehehehe..sesekali nk touching...ahaksss...