Saturday, October 4, 2008

~StoRy SEdIh Di HaRi RaYa~

Innalillahiwainnailahirajiun......sebelum aku terlupa....kembalinya seorang lagi Hamba Allah iaitu Uncle ku ke rahmatullah..pada hari raya kedua yang lepas...Datuk Jamaluddin Khalid..seorang Pegawai Kanan Polis..beliau telah meninggal dunia secara mengejut tanpa kami sangkakan..walhal pada hari tersebut mengikut jadual beliau akan datang melawat kami di Jay Bee....beliau telah pergi ke rahmatullah sewaktu sedang minum petang dengan rakan rakan nya di Bandar Keluang Johor....teringat aku sewaktu zaman kanak kanak dulu aku membesar sama -sama dengan anak anak beliau..sehingga lah aku melanjutkan pelajaran ke ITM Shah Alam dulu pun aku masih duduk di rumah beliau...Arwah seorang yang x banyak cakap dan x cerewet langsung..cuma apabila beliau sibuk dengan tugas pada negara aku dah lama x jumpa beliau..kerana beliau di tempatkan di Negeri Sabah...baru baru ni saja beliau ditempatkan semula di Kuala Lumpur...so kami memang dah lama tak bertemu..yang aku jumpa cuma isteri dan anak anak beliau sahaja...tapi beliau memang seorang Uncle yang best...Semoga Rohnya di CuCuRi RahMat....AMIN

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-AL-FaTIHAH....

2 comments:

Ungku Nor said...

Al Fatihah.
Amin.

bebeh, amacam offer pi obersi aritu?
pegi ke idak?

mebby a.k.a ezza said...

TQ kak Ungku..keputusan lagi 2 weeks..insyaALLAh saya pergi...