Thursday, October 9, 2008

~MinD Ur OwN BiSnEss~

Tetiba lak aku rasa macam nak naik HANGIN harini..walhal aku bukanlah jenis orang yang pemarah atau suke cari gaduh..tapikan kenaper erk..orang DENGKI kat haku..Y??? eh eh...!!Sukati aku lah nak wat aper pon...aku senyap dah kira baik dowhh...dia lom kena leh ler nak ajak kenkawan berjemaah dok kutuk mengutuk..(per ??? ingat dah best ker cenggitu...) tgk nanty terkena batang hidung sendiri baru tau..weii ingat sket rr...skarang ni mayb hari ko tapi tunggu....well aku bukan budak budak nak bergaduh ke berdengki kat sini..(macam *...* tuh) eh bukan ko pun very the p****** (sila isi tpt kosong) gak ker...jgn berlagak goog good beb..mayb orang lain tak tahu tapi aku tahu...mayb ko di anggap angel aku ni devil tapi xper lah sebab memang aku RED DEVIL FAN pon... so...sukati haku lah....tapi kan besh gak erkk bila ader orang dengki dan x senang duduk ngan kita nih..satu perkembangan yang bagus..sekurang kurang nya haku tau m much much more better n even the best compared to*....* hahhahahahha...atleast aku ader aper yang ko xder..so..lu pikirlah sendiri beb..hoyee hoyee...issshhhh xmo r marah marah nanty ilang VOUGE aku lak...kwang kwang kwang...agpon kan vouge aku ni ader gak nak orang dok tiru sensenyap..tapi gebang macam dia lah pelopor akulah follower..walhal aku sememangnyer vouge dari dulu kini dan selamanyer....muahahah...
============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-I suka ader orang jeles ngan i..muahahhaha...oopppsss not up to my standard nak layan orang orang cenggini..aper kelassss....hahhaha kelas khas kew...

5 comments:

Umie said...

Kelas khas...hahahaha

Memang pun..spesis2 cenggini kite categorized sbg pesakit mental separa sedar... wakakaka...

Abaikan je makhluk perosak cenggini...mengganggu pernafasan sajork!!! kekekkee

mebby a.k.a ezza said...

tu la pasalnyer umie..mmg makhluk perosak pong..tapi lum sempat li racun serangga dah kena serang ler...adusss...

Ungku Nor said...

macam akak lak, tade point org nak jeles kat akak..heh heh heh

mebby a.k.a ezza said...

akak..uniberss...x saper berani...hehehhe

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.