Monday, October 6, 2008

~Boring ErKKK~

Huishhh..tetiba rasa busan lak mlm ni...pas maghrib td sambil duk lepak lepak tgk Tv sekali Mak Lang ku call cakap nak datang...so mak aku pun telah menyuruh aku tuk g lah membeli aper aper yang patut tuk di makan sebabnya ialah dia bagitau nak datang dah last minute..mana nak sempat masak ape ape...maka nya aku pun g lah keluar membeli aper yang patut..pikir punya pikir...xtau nak beli aper coz raya raya ni kedai makan banyak lagi yang tutup..yang ader kedai mamak..tapi Abah aku x suka kedai mamak..dia xkan masuk..pe tah lagi makan makanan mamak...poning jap aku..pas puas ronda ronda cari makan..aku pon g lah ke area Kg Melayu..kg yang ala ala Kg Baru KL..fuhhh lega banyak kedai makan dah bukak...parking jer keta terus aku nampak gerai jual Asma Rojak..ala ala Pasembur kat Penang...so aku tapau jer la Asma Rojak tersebut.. sonang cerita...ahakssss...pemalas nyer aku...cehhhh....



**AkSi poyo Xdo kojer....ngan kt Gerai Asma Rojak Tgh Tgu diTAPAU...


**BaBy AlYa Pung SamA GaK...Interpremmm...

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Ni yang terAsa nak G HolIDaY lak Ni..BuSaN JeW..AHAKSS

No comments: