Friday, October 17, 2008

~PeRjaLaNan HiDupKu Hari Ini~

Hari ni aku coti dari kerja makan gaji yeh yeh yeh..tapi aku ader kerja lain lak nak kena wat...almaklumlah kan nak ke x nak ke kena gak buat untuk cari duit lebih...huuhuh..jadinya hari ini aku dan my sis telah pun plan untuk menyetelkan beberapa appointment dengan client yang dah lama tertangguh..client client ni ada potensi juga lah untuk ambik product kitaorang nih...owh lupe..aku wat part time UNIT TRUST,INSURANCE TAKAFUL(huuhuuu sok ader class n exam),MOBILE INCOME dan juga HERBALIFE....all in one...boleh lah kan untuk tambah tambah duit poket (agpon aku budak baru belajar sis aku ni dah OTAI..dialah sifu aku skunk nih)....(sesaper yang berminat nak joint bole juga sila lah)so first place kitaorang g umah gerakan UMNO...jumpa seorang CLIENT ni..citer punya citer and convinvced per yang patut...dia pun setuju untuk Invest dalam Unit Trust dan Mobile Income..alhamdullilah..closed satu deal..bertambah lagi income pasif kami untuk bulan ini.... tapi sebenarnya aku lebih tertarik dengan rekabentuk umah gerakan ni very the english old style house....zaman british dulu designed dia..agpun kawasan dia pun memang kat area STRAITS VIEW..memang tpt umah lama-lama...cantik walaupun simple...tapikan lau aku lah yang di suruh duduk sini maybe tidak kot..sebabnyer huuhuhuh...macam takut jer....(paham paham lah ye kenape...)



**ini lah rumah UMNO itu...

Pastu lepas dah setteled dengan client ni kita orang trus straight away g ke TebRau City..coz hubby sis aku dah tunggu kat sana nak minum sama sama ngan kitaorang...so kitaorang melepak kat OLDTOWN lah..tempat peberet...hikshikshiks...then afta that hubby my sis balik sebab nak men soccer..peberet sport dia tu..heheheheh...so kitaorang dok meronda-ronda kat JUSCO sambil nak menunggu another appointment..dalam meronda ronda tu...sekali kitaorang teringin nak makan sushi (one of our peberet gak nih....) sebab dah lama x makan...so kitaorang tapau jer lah n makan kat foodcourt sambil tunggu client yang sorang lagi nih sampai...
Pas dah closed deal kitaorang pun pulang ler aper lagi..udah capek nih...nak study lak pasni coz esok ader class n exam untuk TAKAFUL INSURANCE...untuk dapatkan code....then aku n sis dah bole jual LIFE INSURANCE...itu pun if kami lulus lah...hehheheh..doakan kami okey..TQ ols...muahhhh...
============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Alhamdullilah....

3 comments:

13may said...

ingatkan nak gi mesyuarat UMNO :D

13may said...

nak gi DUBAI?

mebby a.k.a ezza said...

to eN.May...>>>ish ada ka mesyuarat UMNO..heheheh sib baik dah joint puteri UMNO..a ahh insyaALLAH saya akan fly ke DUBAI next year...