Saturday, October 4, 2008

~StoRy Of HaRi RaYa Part 3~

Malam tadi..aku dan keluarga buat BBQ..idea ni pon last minute aku terpikir...so dalam kul 3 lebih aku dan adik iparku rushing gi GIANT beli lah aper aper yang patut tuk acara BBQ tersebut..aku li daging kambing.ayam dan sosej..termasuk sos untuk marinate perkara perkara tersebut..balik dari giant berebut aku bertungkus lumus membuat bahan untuk marinate "perkara2" itu..sib baik ok xder complaint..so teror gak ler aku ih..hahahha puji diri sendiri x malu...aku wat ni pon coz esok adik adik ku semua nak balik ke destinasi masing masing..menunaikan kewajipan sebagai pekerja pula...so kiranya malam tadi malam last kitaorang gethering 2gether2x lah..huhuhu enjoy..tapi ceday gak..coz esok sema dah kena berpisah...huwarghhh cepatnya masa berlalu.....sob sob sob...


**AkSi AkSi Aku Ngan ADIKKU...

**BabY AlYA Pon CiBuK InTerFreM TaPi dia Wat AkTiviTi lain..iaitu nak usik landSkap Tok BABA...


**Aku N BaBY ALYA




**BBQ..BESHH WOOOO.....
============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-I LoVE My FaMilY So MUCh...GoNNA MisZ My ADikk...

2 comments:

zarni said...

thanks for visiting my blog. Pls do come regularly and adivse me if you got any golfing stuff/tips you need to share!!! Happy hari raya & maaf zahir batin

mebby a.k.a ezza said...

Ok no Problem...Happy Hari Raya & MaaF zahir Batin Also