Sunday, October 19, 2008

~CeRiTa HuJung MiNggU~

Hari ni aku sakit perut sebenarnyer..maybe sebab makan berlebihan kot...huhuhuu...beberapa kali sudah ulang alik keluar masuk tandas..hadoiii aii...nak pitam rasanyer...banyak appointment sebelah pagi terpaksa aku cancelkan..suppose arini ader kelas ag tapi aku x larat nak gi..sian my sis g sorang sorang.. soirry sis aku memang x larat pagi ni....telan ponstant then terus tertido..sedar sedar mak kejutkan aku..bagitau nak g umah kazen aku ERIC....dia wat open house ri ni...so bila bangun aku mandi rasa dah ok sket aku pun bersiap..mak tolong siapkan baby Alya...sampai sana aku duduk jer coz x brapa nak larat lagi nak gerak lasak..badan rasa lemah bangat...so aku cuma jadi pemerhati jer ler..hehhehe...ermm...acara start selepas zohor..doa selamat untuk family sket...then makan time..tapi kan seday tau coz aku x leh nak makan sangat..sebabnya huhuhu perut aku akan meragam semula...makanya..aku juz boleh tengok jew lah makanan makanan tersebut...huuhuhhu...ceday tau...

 
============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-LeTih Nyer.....

3 comments:

TEGUH LIBERTY said...

Hi, have a nice blog, Mom!

Ungku Nor said...

pegi open house tapi tak bleh makan adalah satu perkara yang sangat menyedihkan tau..hehehe

dah makan ubat bebeh?

mebby a.k.a ezza said...

to liberty consultant>>>Tq so very much...

to kak ungku>>>>huhuhu tau xper..boleh jugak boleh tengok jew..arini dlm sejarah tau g open house tnp bole makan..huuhuhu..makan ubat dah akak cayang..ni dah oke sket walau masih ader saki bakinyer