Monday, October 27, 2008

~CerIta PuBLiC HoLiDAY~

Bersempena dengan hari cuti deepavali ni....Aku x sehat pula..dari malam semalam badan aku tak berapa nak selesa...hidung berair selesema turun macam air hujan..huuhuhu..x boleh nak tunduk langsung sure meleleh..naik rimas jadinya...so arini aku x lah gerak ke mana mana..juz relax relax jer kat umah...huuhuuuu tension...aku dah lama memang x demam dan selesema...so bila kena nih adehhh rasa tension semacam..so aku aper lagi terus telan vitamin blackmoores tu..hopefully leh lah tolong jaga system dalam badan aku nih supaya x melarat...actually aku dah almost a week x makan vitamin2 tu semua coz aku terlupa..huhuhu sengal tol aku nih...dats y lah badan aku jadi lemah semacam jer...now x boleh aku kena makan semula vitamin2 tu if not segala penyakit lama aku bersilih ganti datang..n if penyakit dh datang aku x kan dapat nak buat aper2 pon..xpecially slip disc aku...lemah sungguh..nak gerak pun x bole langsung...

 
**Vitamin yang Aku Ambil...

Then after resting..lama lama pun boring juger...aku pun ajak lah mama auntie n nenek aku n alya g jengok umah aku yang sememangnyer lama dah aku tinggalkan x berjenguk..cuma yang rajin g jengok dan mengemas mak n abah aku serta maid dia..if dorang x de teruk juga rumah tu terbiar...harapkan aku rmemang ler terlebih rajin...hehhehe..TQ mak dan Abah tanpa kalian siapa lah aku sekarang ini...

 
**Kat depan Hall After Renovation..aku bwu tengok nih..lepas dah siap x sempat2 nak jengok..semua ku serahkan pada my parents coz depa lebih ariff...

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-All dis for ALYA....

6 comments:

Umie said...

ala tomeyy nye Alya..ape nie antibodi lemah...hehehe..papepun get well soon dear!!!

mebby a.k.a ezza said...

hehehee...TQ umie...huhuhu..lama dh x sakit nih kot...tu yg kena...

Ungku Nor said...

hehe..akak pun selsema.
tu suma yang cam malas je nak hapdet..;p

nasazfrog... said...

hai.. salam perkenalan :)

en_me said...

siannyerr kena makan ubat yerr..

mebby a.k.a ezza said...

to kak ungku>>>patutla sunyi jer blog akak cayang nih..anyway tk care n makan ubat tau akak...muahhh...

to nazasfrog>>>>salam perkenalan untuk awak juger...TQ

to en_me>>TQ so much...