Saturday, November 1, 2008

~KEnapA HaRI NI???~

Ari ini aku seperti biasa menjalankan rutin seharian tugas aku walaupun sebenarnya aku  x braper nak ader mood...coz of kejadian semalam...macam lemah jadinya semangat aku....huhuhuu...nak g kijer macam xder mood jew...pagi pagi mornink family aku di kejutkan dengan berita Kematian lagi..kali ini kawan baik abah aku pula pulang ke rahmatullah...so satu family g melawat kecuali aku coz aku kena jaga baby alya...jadinya aku g kijer lambat lew...lega sket rasa hati...sbb tgh xder mood kan...then lebih kurang kul11 lebih family aku balik dari melawat.... then aku pun keluar lah g opiz..sampai opiz..aku masuk wat muka 50sen..huhuhu muka xder mood lah tuh...staff staff lain macam takut takut jer nak tegur aku..huhuhuhu aku x ske sebenarnyer situation cenggini...bt... coz ati aku still rasa terkilan dan xder mood so aku diam jew...cian pulak kar they ols...huhuhu..afta aku wat aper yang patut..aku wat decision nak kuar...huhuhhu i cant stay here nanti x pasal pasal aku yang nanges...naper hati aku ri ni..rasa sayu semacam jew..walhal hal kijer jew..aku jadi emotional lak...so better leave before aku jadi lebih teruk...then aku g cari my sis....dia jer yang faham aku...afta seeing her aku rasa lega sikit...then we meet up wit our another kazen...our big sistah...after masing masing lega dengan meluahkan perasaan masing masing....kitaorang balik...afta sending sis home aku directly terus lik umah...sampai sampai umah...aku di kejutkan lagi dengan berita ABAH aku accident waktu nak g solat Jumaat tadi....menggigil satu badan aku dengar terus aku g bilik terkam abah....abah tengok aku sambil senyum..dia kata abah xder aper aper la luka pun tak cuma lebam sikit jer kat kaki ni haa....jangan risau...huhuhu meleleh air mata aku....naper xder orang yang col aku masa berlaku kejadian tu aku tanya..abah aku jawab abah xder aper2 la..walaupun abah tersangkut kat bonet belakang keta orang tu tapi tak kuiat dan tak teruk untuk aper biar anak anak risau...abah OK kan nih...aduss abah abah agpun sempat lagi tu dia bergurau bila kawan kawan dia datang umah tengok dia petang tuh..ni pun mak yang citer..dia kata sib baik ALHAMDULLILAH aku xder aper2 lau x hari ni korang tengok 2 mayat sekali...ishh ader ker abah ni wat kecut perut aku jew tau gurau cenggitu.....tapi memang dia x suka nak susahkan kami..bukan aku jer adik2 aku yang lain pun x di beritahu....tadi jer aku msg adik aku Taty..xmo dia risau...

 
**My LuRvLy FatHer...


============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Tak dapat aku bayangkan sekiranyer abah di panggil pergi meninggalkan kami semua...bersediakah aku?????

No comments: