Tuesday, November 4, 2008

~Work JoB KerJA~ SaMa Jew Kan MakNa Nyer....~

Hari ni aku terBZ sket coz concentrate pada kijer kijer aku yang tertangguh..so aku telah terlupakan banyak perkara...huhuhu kepada yang berkenaan m so sorry bukan aku sengaja tapi aku terlalu occupied dengan kerja kerja aku sampai aku terlupa hal hal lain...cian kat semua yang berkenaan itteww...thousand appologize yang aku pohon...bagi aku sikit jer masa lagi untuk aku settledkan kerja kerja aku ni dan pastu aku free...erkkk ye ker freee???? x jugak coz lau ikut schedule dan sekiranya tiada aral melintang aku akan ader roadshow satu MALAYA...hhuhuhu Utara Timur Barat dan Selatan...pukul rata..start maybe dalam 8hb NOV ni about Two WeeKs dats y aku sibuk sesangat nih....nak buat banyak artwork dan preparation...rasa macam kaki sekali nak naik wat kijer taw...huhuhuu... tapi demi masa depan anak anak aku dan demi cita cita aku kena gak berusaha bersungguh sungguh untuk kehidupan yang lebih baik...dari sekarang...bak kata orang tuh selagi belum tutup mata kerja kerja kerja....heheheheh....wish me luck ok..

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-I have to be strong and i will survive!!!!!!

3 comments:

mkaw77 said...

best nye klu keja gini.. bole jalan².. stress rasa klu keja asyik ngadap pc je.

salam kenal...

Anonymous said...

oooo kat sini rupanye...steady kamu, laa apasal komited sangat kat keje ni..sikit dah lah he he he, nanti kalau diri sakit lagi susah

mebby a.k.a ezza said...

to mohd kamal>>>hehehe...dah memang tugas cenggini nak wat cemana kan...jalan jalan mmg best tapi bila jalan jalan dalam tugas ader lah sikit stress...coz kena melayan karenah orang kan...

ehekss salam kenal juga

to etomyam>>>>wah...lama x jenguk umah kita ni...huhuhu...nak wat cemana demi untuk masa depan anak anak...ermmm..sakit tu biasalah...nak wat cemana kena lah redha...ahaksss... anyway TQ