Sunday, November 9, 2008

~WeekenD Yang bZ~

Hujung minggu atau weekend biasanyer sema orang akan duk bersenang senang d rumah berlepak lepakkan dan bermalas malasan...TAPI BUKAN AKU...huuhuhuh...aku tersangat sibuk pada hujung minggu..hari sabtu awal awal mornink aku dah stART engine aku dah..banyak benda yang aku kena settled kan before g roadshow..on this monday...lagipun my bro dah nak Kahwin..makanyer aku kebizian menolong mak aku buat persiapan aper yang patut..sbbnya aku sorang jer yang ader dekat dengan mak aku...so kena lah kan..agpun abah bz dengan tugas tugas dan urusan di yang lain...aku jelah yang dorang harapkan...so aku kenalah laksanakan tanggungjawab aku tuh..sebelum aku pergi...sebab roadshow aku hampir2 2 minggu...my bro nikah 21hb November ni..x lama jer lagi then majlis kat rumah kitaorang lak nanti nak kena wat juga kan..so start saturday aku dah terkejar kejar ke JAKEL(GeDung KaiN) tuk beli langsir backdrop dan sewaktu dengannya...then ke JUSCO pulak cari saki baki barang barang hantaran..(Mengalahkan aku lak nak tawen erkk)...then kedai barang barang hantaran...adusss memang terkejar kejar..then hari ini separuh dari family aku berkumpul coz we all ader meeting family untuk majlis tuh nanti...untuk pembahagian tugasan dan kerjasama dari semua pihak..so layan pic jew lah ehh..fenat lew....sorry...

 
**Wif KaZeNs

**Part of The Preparation

**SeLinGan dan Iklan Oleh PiPer

 **Pasar N Jakel

**hhhehe interpremm...aku masa curi curi time..ahaksss

**SewakTu FaMilY meeting
============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-SeMoga SegaLanyer BerjalaN Dengan LaNcaR...AmiN

4 comments:

en_me said...

kalo bro ko kawen, jgn luperr jemput2 me one uooolsss..

mebby a.k.a ezza said...

heheheh...bole xder hal nyer me...semua kita jemput

Ungku Nor said...

err..ada rasa cam nak jemput kitaorg tak?
*muka tak malu ;p*

mebby a.k.a ezza said...

akan ku jemput semuanyer akak...dun worry...hheheh kita kat soremban nih...huhuhu