Tuesday, November 4, 2008

~TaRik naFaS LeGa....SeMentaRa~

Alhamdullilah..hari ini selesai satu daripada beberapa forecast dan perancangan aku untuk tahun ini....actually perancangan ini aku buat x sampai setahun ...errrmmm well aku start merancang dalam middle of JUNE....so aku target by next year salah satu daripada wishlist aku akan terlaksana..namum alhamdullilah..ianya dapat dilaksanakan lebih awal dari perancangan asal..kira bonus lah ni..inipun berkat dari kerjasama dari semua pihak especially my auntie and my sis...tanpa mereka siapalah aku untuk melaksanakan impian aku ini...tapi bagi nak melaksanakan impian ini fuhh pengorbanan dan dugaan memang teramat lah banyaknya...berpeluh sejuk jugak lah satu badan nih...masa tak cukup cukup rasanya..lau boleh nak lebih dari 24jam sehari....huhuhu leh ker???, cinta,hati dan perasaan jangan cakaplah terpaksa di lupakan untuk sementara waktu...namun ianya tetap dihati..izinkan aku mencapai aper yang aku idamkan dahulu..untuk kesenangan bersama...banyak hati yang mungkin tersinggung dan terluka...memberontak pun ader...aduhaiii...penat nak pikir tu semua taw....duit ringgit dan tenaga sudah tentu menjadi agenda utama...sampai satu masa tu broke habis...huhuhu dalam wallet tinggal beberapa belas ringgit jew...teruk tak teruk lah masa tu... sengsara sangat rasanya.....namun usaha,pengorbanan dan kesengsaraan kami berbaloi bila hasilnya terbukti sekarang...so tadi kitaorang telah pun meeting dan briefing dan mencapai kata sepakat...ALHAMDULLILAH....lega rasanya..so start from Friday onwards...kami semua akan ada sebuah syarikat sendiri walaupun tidaklah besar mana pun untuk PRINTING,EVENT ORGANIZER dan CONSULTANT....huhuhu...even cenggitu aku xkan quit lagi dari kerja makan gaji dan kerja kerja lain...aku tetap akan ke DUBAI dan buat lagi kerja kerja sampingan aku coz aku perlukan ini semua untuk memperkukuhkan lagi bizness kami nih...almaklumlah budak baru belajar dan baru nak menapak...so kenalah..lainlah lau company ni dah cukup strong so aku better concentrate dan dok goyang kaki jew...heheheheh...bila lah gaknyer kan...INSYAALLAH MALAYSIA BOLEH....so kami pun tentu boleh...


============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-UsaHA TaNGGA KeJaYaAn...

5 comments:

en_me said...

budak baru belajar dah nak gi DUBAI.. ammvoiii

Ungku Nor said...

hehehe..rasa cam naaaaakkkk je ikot awak pi dubai..
kalo la buleh..kan? kaann??
;p

mebby a.k.a ezza said...

to en_me>>>>hehehe...jom...

to ungku nor>>>jom akak...besh nyer lau akak itot...

mkaw77 said...

dh ada co sendiri. congrat!! kena pndai bahagi masa la.. mmg susah klu t'paksa concentrate 2 kerja.

mebby a.k.a ezza said...

To Mohd kamal>>>>TQ so much..ala co kecil kecilan jew tu pun syer wit my otha family members...tu lah...bt hv to if not saper lagi nak kita harapkan...