Thursday, September 11, 2008

~Yes Yes yEs SeLamaT Dah~

Yes yes yes dan yes lagi..fuuuhhhh lega...hikhikhik nak tau naper x...aku dah selamat membeli baju RaYa..dan juga parfume kegemaran ku iaitu Tajuk Christian Dior `Cherie`....bestnyer rasa....bukan aper aku malas lah nak g shoppin last minute ni coz nanti kena berasak asak dengan orang ramai dan aku tak dapat nak memilih dengan tenangnyer...pada aku bila beli awal aku ader banyak choice...so leh lah lagi nak memilih ye tak.....pas ke MetRoJaYa aku g merayap lak ke DanGA Bay..kat sini lagi ler superb coz banyak bazar Raya..mak aii..leh rambang mata tau..aku enjoy tengok barang-barang kat sini ala ala UpToWn gitu..syok ooooo...bukan aper coz boleh bargain...saje seronok dan meriah....so kat sini aku letakkan gambar-gambar kemeriahan itu ok....

##SuasaNa Di Ala Ala UpToWn DaNgA BaY...


##BaJu RaYa Ku..KaLer BiRu n PaRfUmE BaRu...HikHikHik PoYo...

============================================
**HuRMM**:-Fuuuhhh Lega..pasni xtau ler pe lagi nak dibeli...x abes2 sebenoryer...huhuhu..u ols dah shoppin lOM?

3 comments:

risanur said...

sonoknye gi shopping..cam risa suka shopping last minute coz suka menyesakkan keadaan hehe...
anda telah ditag..sila jawab ye :)

:: Wiween :: said...

waaaaaaaaaa chantek baju raye akak! ade perfume dior baru yek. bak sebotol! ehehehe ween tade baju raye pun :(

mebby a.k.a ezza said...

to risanur...TQ coz Tag saya..huuuuhu..dulu2 mmg lah suke nk bersesak2 kan keadaan tp skunk ni mcm lemas ler...hikhikhik..

to wiween...TQ! heheheh nak kew meh ler sini...baju raya tepaksa li coz xmo nnty mak bising ler..ahaks...alaaa xder baju raya x semestinyer x raya kan...