Thursday, September 25, 2008

~HaRi RaYa maKin hamPiR~


Alhamdullilah..tadi tertunai sudah salah satu tanggungjawab aku sebagai seorang umat islam..bcoz aku dah pun membayar zakat FITRAH...Yes! Yes! Yes!..selesai lagi satu list untuk di buat sempena menyambut Syawal yang cuma tinggal huhuhuhu..5 hari lagi...adussss.....semalam pun duk bersembang dengan mak dan abah...bincang tentang menu nak sambut raya..macam macam mak n abah aku nak masak..lagipon dorng kan caterer so banyak lah tempahan untuk juadah Hari Raya..pendek kata sebulan raya ni memang schedule full...fuhhh masyuk tuh..tak pe lah rezeki mereka...Alhamdullilah..kami adik beradik tumpang tempias jew..ahakss....(jahat nih)seronok tau..hehehheee agpun raya tahun ni aku tambah lagi sorg tuk collection ahaks...adik adik ku pun semua dah tak sabar sabar nak balik johor...adik aku yang kat Terengganu hari Sabtu petang ni dia bertolak balik, yang kat KL hari sabtu malam, adik sepupu aku kat Kuantan hari jumaat petang sampai..so...rumah aku akan bertambah meriah di hari raya ini...x sabar rasanya nak berkumpul semula....tapi yang sedihnya kan aku xder kampung..kampung aku kan lau nak balik nyanyi lagu raya tajuk "Balik KamPung" dari Allahyarham Sudirman Haji Arshad..x dan sampai chorus dah sampai dah....huwarghhhhh....teringin sesangat nak merasa suasana balik kg..mesti seronok kan...

U olss semua mcmana?? dah siap semua ke?? Balik Kg x...Tumpang kg u olss boleh x?? Ahaks...
============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-SeronOk ni....Raya SakAn..ahaksss...

6 comments:

Ungku Nor said...

akak pun tade kampung gak..huhuhu

etomyam said...

tak per, celebrate raya dihati, kampung tu fizikal je, janji hati hepi..selamat raya

13may said...

kampung aku dah jadi pekan...hehhe hehhe


selamat hari raya!

intan izani said...

selamat hari raya
jemput raya kat rumah~

dtg kenduri kite ke..
;)

mebby a.k.a ezza said...

To kak nor: Tu lah psl nyer k.nor bwu nk tumpang kg k.nor skali xde kg gak..huuuhuuu...

To eTomyam : Tq sbb bg kata kata semangat..huhuhu semangat dah nih..ahakss..

To 13may : alaaa...lokek r tu x bg org tumpang kg dia...

to Intan: Ok intan slmt hari raya gaks..bg lah address ti kita dtg..kenduri awk pun insyaallah kita dtg..

KiKiHanakO said...

huhu..kita raya kat situ je..takde kemana2.. kampung nenek pun situ.. hiks tak merasalh blik ke kpg time raya.. wakkaa