Friday, September 5, 2008

~Al-Fatihah~

Subuh-subuh tadi lepas solat...aku dan keluargaku telah mendapat berita dari sepupu ku di Kluang Johor mengatakan yang isterinya telah selamat kembali ke rahmatullah kerana Cancer Lidah..nauzubillah.....mcm2 penyakit skrg ni kan.. so aku dan keluargaku bersiap utk pergi melawat...sesampai nyer kami disana orang ramai sedang membacakan yassin dan Tahlil Arwah...Alhamdullilah..waktu sekarang ni kan nak di panggil Ilahi x kenal usia..arwah baru berumur 27tahun...anaknyer baru setahun lebih...kesian kan xtau ape-ape....yang dia tahu nanges nak ikut mama.....aku yang ceday...huhuhuhu..aku terbayang bagaimana lah anak-anak ku sekiranya aku yang di panggil menghadapnya nanty....wallahualam....
============================================
**HuRMM**:-Innalillahiwainnailahirajiun......Al-Fatihah yang mampu ku sedekahkan kepada beliau....Semoga Rohnya dicucuri rahmat dan tergolong di dalam golongan orang yang beriman...AMIN YA RABBALALAMIN.....