Wednesday, September 3, 2008

~DebArAn TeRAsa~

Huhuhuhu....jgn panik semua....aku harini berdebar campur happy coz jeng jeng jeng...dealer keta baru aku call...bgtau keta aku dah OTW...Insyaallah esok or lusa dapat...coz biasalakan nak inspection nak daftar itu ini..so makan masa...xperla..dah berbulan aku tunggu...xkan lah 2 hari x boleh lak kan..melampau...tau ezza ni..huhuhuh....dah kuar keta baru aku nak merempit satu malaya..confident sket coz buatan JAPAn kan.....ahaksss....destinasi pertama for sure la penang kan...then.....bwu lah tpt2 lain....eheks...ti dah dpt aku tempek gambar keta ku itu di sini ya.....
============================================
**HuRMM**:-My DreaM Car......MAZDA RX8..ble la nak dpt kan...

2 comments:

:: Wiween :: said...

salam ziarah kak mebby.tq sudi singgah blog wiween.;)

13may said...

thanks for visiting my blog :)