Wednesday, September 17, 2008

~Dapat MunGE~

CAnTik X...Terkejut aku tadi bila balik2 kerja..aku tetiba dapat MUNGE n CokLat Ferero Roche Ag...Suprised dari sumone..hikhikhik..sahabat baik ku..dia kata bunga ni tanda persahabatan dan nak bagi aku cheer up semula..coz lately nih dia kata aku mcm ilang semangat jew.......sebab aku miszzz sumone So Damm MUCH!!!..adusss baiknyer dia....TQ my Frenz....

============================================
**HuRMM**:-TQ so much frez...terubat rindu di hati.....MUASHHHH!!!

4 comments:

:: Wiween :: said...

nak bungeeeeeeee! dtg curik bunge nih bley x? eghehehe ;p

13may said...

hehhe hehhe...

thanks for the award :)

risanur said...

bestnye dapat munge...risa pun nak gak :)

mebby a.k.a ezza said...

to wiween: meh ler dtg amik..kita syer syer...no hal...ahaks

to 13may: u r most welcome.....npe gelakkan kiter

to risanur: huhuhu mmg beshhh bila time ceday2..dpt bunge ni....nak ker amik lah...hikhikhihk