Sunday, September 7, 2008

~Rumah Ku Riuh Lagi~

Semalam hari sabtu..hari coti weekend untuk sema orang...termasuklah seluruh ahli keluargaku...dan disebbabkan hari coti maka rumahku menjadi tempat perhimpunan keluarga..seronok bangat...meriah giler....almaklumlah ahli kuarga aku ramai..ni baru suku jer lau 100% pecah rumah..hahhahaaa..dats y lah abah aku telah memperbesarkan lagi rumah ini....makanyer sekarang telah bertambah besar lagi..huhuhuhu..bilik tidur jer ada lapan buah lau x cukup gak xtau lah kan...toilet jer ader 6 buah...hah..cukup x...so lau time raya ke kenduri kendara ke x yah nak berebut2 amik nombor..heheheh....makanyer hari ni semua orang berkumpul untuk berbuka puasa beramai-ramai..dan aku telah pun membuat suprise untuk kazen aku..jeng jeng jeng...anniversary dia semalam so aku pon telah membelikan mereka kek dari secret receipe masak kan dorang semua tuk juadah berbuka..makanya semalam akulah orang paling bz..heheheheh..POYO......tengahari aku dah gerak ke TESCo untuk membeli barang2 keperluan..then singgah SecREt Receipe order kek...pastu g Bazar ramadhan..beli lah kuih muih....then shoot balik umah...start lah bersilat kat dapur....heheheh mcmlah pro sgt ek..x pon..aku masak ala kadar jew...ooppss lupa aku order SATAY skali....huhuhu orang satay pon dtg bakar kt umah aku..dia kata merianyer mcm nak wat open house..heeheheh best kan...afta berbuka kitaorang merayap ke bazar hariraya pulok..g survey2 jew...ngn kazen2 ku....so korang tgk la gambor2 yg aku tempekkan nnty yerk...



##Acara selepas berbuka puasa besalah..kazen2 ku menghadap PS2...dan juga pelbagai juadah berbuka puasa hehehe..



## Acara potong kek Anniversary...



##Anak-anak saudaraku...main bunga api..then lenjan motor lak..huhuhuhu...


##Aku Kat Bazar Raya...hahahhah POYO!!!!
============================================
**HuRMM**:-Seronok bangat...bila semua ahli kuarga berkumpul....

No comments: