Thursday, September 18, 2008

~MaCaM MaCam ADA~

Well arini first things in the mornink aku bawak baby Alya g check up kat klinik..then aku g tempat dealer kereta aku..pastu aku g lah ke beberapa tempat lagi banyak nak sebut kat cni..huhuhu..k kedai HandPhone, g TesCo , g pasar n beberapa kawasan yang sewaktu dengannya...hikhihkihk...k..jeng jeng jeng..suprised ni...lau u ols terror cuba teka yang mana satu kereta baru aku..hahhaa..saper leh jawab dgn betul dia akan dapat package g merempit 2gether2 dgn aku..hahhaha...leh gtu....ag satu tgk lah aksi penderaan aku terhadap 2org kanak-kanak a.k.a anak2 saudaraku..yang duk ikut aku dari pagi sampai ke petang...sampai lepak dan tertido-tido dorg aku dera...hikhikhik teruk tau mummy nih...



##Jeng jeng jeng cuba teka yang mana satu...Hp tu dapat free...hikhikhik


##LiHatlah kes dera dari Aku..cian kat dorang..huhuhuuh

============================================
**HuRMM**:-????????!!!!!!!!

2 comments:

risanur said...

bestnye dapat keta dan hphone baru nak raye2 ni...keta raye keta...risa teka keta yg warna silver tu kot...
kesian budak2 tu kena dera kan...

mebby a.k.a ezza said...

hihihih..jenjeng jeng..mcm btul la risa teka...boleh la rezeki ALLAH....a ahh...bdk bdk ni mmg pantang lau kita nak berjalan sure nak itot tapi kena janji siap2 xmo nacam xmo nanges..so menurut perintah..if not pengsan nak layan..hihihi...