Friday, September 12, 2008

~OOwhhh Aku TerJeBak LaGi~

Adusss..tulun tulun..cemana nih....aku mcm nak suruh jew pasaraya ke bazar raya ke dewan raya ke jalanraya ke di tutup sempena bulan puasa nih...huhuhuhu bukan aper..aku telah terjebak lagiiiiii.......hishhh lau le aku ader power mcm Oltramen sure aku dah fire sema butik2 kat sini tau...dorang ni sentiasa menarik perhatian aku.....cis cis cis dan cis lagiiii...tu la..aku yang tak bole nak control aku gak yang tension sendiri....hikhikhihik..POYO!!!!Tgk la pe yang telah aku terbeli lagi nihhhh....
##Ni lah Hasil terkejebakkan aku..3helai lagi aku terbeli...POYO sungguh!!!

##Tgk Ni Lagi dan lagi dan lagi...huwarghhhhh.....baju baby Alya , kasut ku sepasang lg...n baju ku kaler putih lak....adussssss...........

============================================
**HuRMM**:-Selagi x habis.....

2 comments:

:: Wiween :: said...

humang aih bley plak terbeli yek kak. egegeg :P bak arr kasik ween satu.ade manyak da tu baju raye dia :p

mebby a.k.a ezza said...

huhuhu..tu ler pslnyer..leh lak terbeli..truk sungguh...nak ker..meh sini meh akk bg..cyg dia....