Thursday, September 4, 2008

~JejaKa HoT IdaMAn MaLaYA~

YuHuuuu..sape x kenal ngan hero drama melayu yang semakin meletop skrg ni kan saper lagi lau x FaHrin AhmAd...huhuhuu..aku suka banget sama dia...x tau naper..ader org kata bentuk muka dia ader lebih kurang sama ngan my Baby Lurve..aku tgk ader lah jgkk..setuju x??tu yang aku FELAIIII giler...heheheh gatai taw...aku x kesah lah orang nak kata aku per pun yang penting memang aku suker banget.....kt dia hehehehehe...
============================================
**HuRMM**:-I like Himmm but i love my baby so muchhhhhhh

3 comments:

:: Wiween :: said...

hehe saye pun suke sama beliau! ensem :p

Shah CJ said...

erk.. terkejut aku. sapa lak tepek gambar aku kt sini.. hahahaha!

2x tgk rupanya pelanduk dua serupa.. hehehe

Kasih Alyza said...

perrgghhh dear, bau badan dia yg aku xtahan.... minyak wangi dia sama gan aku tau, dunhill red desire, mmg desire la muahahaha...

ya ya mmg btl la muk acam lurve ko yg encem bangat tu tau, sesuai ahakksss :)