Friday, September 26, 2008

~Cerita Ceriti~

Pagi hari ini..hujan turun dengan sangat lebatnya..hujan rahmat bagi aku..disebabkan oleh itu kerja-kerja membaik pulih rumah keluarga ku tertangguh sebentar..xper la sekurang-kurangnya sejuk sedikit cuaca pada hari ini...dan kalau tak silap aku ramalan kaji cuaca pun dah ramalkan Hujan lebat dan ribut petir akan melanda pada hari raya pertama ini...so kawan lawan semua..sediakan payung sebelum hujan ok..

Semalam aku buat juga satu lagi resepi kuih raya..dalam kebizian kena juga lah aku membuatnya kerana......kuih aku lum cukup quota.....huhuhuhu...so resepi aku kali ini adalah biskut campuran conflakes..ni nama dia biskut orang malas yang mcm ku nih...heheheheh..


============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-ader lagi 2 jenis nih nak wat...adusss...

2 comments:

KM said...

Selamat Hari Raya.....

Umie said...

WAhhh...rajinnye dia buat kuih mcm2...mesti meriah nie nanti..