Wednesday, September 3, 2008

~Kt ManA Nak BerBuKA Nih~

Huhuhu..alhamdullilah arini dah 3 hari puasa..walaupun aku still dalam cuti..hukhukhuk sedih tau...tadi aku baru jer dapat phone call dari kawan lama yang terpisah jauh..huhuhu..terkejut aku...ingatkan siapa..number x dikenali tapi suara mcm kenal...????? Rupa-rupanyer sahabat lama yg aku rindu...dia ader kat cini seminggu...so dia ajak aku outing..aku ckplah bulan2 posa ni nak melepak kt mana erkkk..masa pendek bangat x best...nak lepak siang hari kang termakan pulak..hikhikhik x pasal2 kena angkut nek van jenazah xmo r...so kiteorg pun berdiskusi nak g berbuka posa bersama-sama petang nih...huhuhu dia suh aku wat reservation nak berbuka kt mana..pening pale jap coz byk sgt choices...sema nyer mcm best2 jer...lau kt hotel dah selalu sgt..agpun tugas aku mmg seringkali memerlukan aku utk berbuka posa bersama2 client so tpt2 tu sema dah biasa..aku nak yang luar biasa sket...kt mana erk...tulunnnnn...........aku PENING!!!! Mengalahkan org posa lak aku ni kan!!!!Ti lah aku g survey2 jap later continue ok....aku bgtau d mana...hikhikhikhik....
============================================
**HuRMM**:-Huhuuhu..dengar2 ader BUFFET RAMADHAN TERPANJANG kt DANGA BAY...nak g survey jap la.....

No comments: