Saturday, September 13, 2008

~Ku SyAhDu~

Huhuhu...semenjak zaman cyber ni..adat pengiriman kad raya dah x lagi berleluasa..almaklumlah orang sekarang kan semuanyer nak senang...dan cepat termasuklah aku...hehehhee...ucapan hari raya sekarang ni boleh terus di kirim melalui SMS atau E-Mail...nak dapat kad raya satu pun kadang-kadang payahnyer...tp En.Posmen mestilah suke kan coz x byk kije dorng dan xler tekejar2 dari satu rumah ke rumah tiap tiap hari nak menganto kad raya..dah tu ble dah dapat lak men pki bls through email or sms jer...leh gtu....tapi aku arini sedikit lah tersentuh kerana aku dapat kad raya dari rumah anak-anak yatim 3 daerah Johor iaitu Muar Kota Tinggi dan Johor Bahru...seronok plus terharu lak rasanyer...bukan aper..coz mmg tiap-tiap tahun aku praktikkan menderma untuk mereka..ye lah kan..amalan aku ni bukan nyer byk sgt...so ble ader lebih daripada membazir better aku dermakan pada yang lebih memerlukan...berkat juga....Terima kasih Kepada mereka yang mengingati..
##KaD RaYA yanG Aku TerIma TadI....

============================================
**HuRMM**:-SeLaMaT HaRI RaYa..MaaF zaHir Dan Batin...Buang Yang KerUh AmBIl Yang JerNih....AMin.............

No comments: