Monday, September 15, 2008

~JaWApaN KePADA Tag JuNE~

Huhuhu..aku telah diTAG oleh June..anywat TQ June..K nak Jawab Nih...MAaf Yer TerLewaT Sket...BZ Ler....



The rules:
* Link to your tagger and post these rules on your blog. * Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird. * Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs. * Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog



1.Aku suka cium n cuit makanan..lau makanan tu mcm pelik or x menepati citarasa aku..aku akan cuit dan cium dulu....nampak macam x bersopan erti kata lain Kuang aJAQ..tp tu memang tabiat buruk aku..huhuhu..abah aku selalu marah...tapi x bole nak buang lahh dah terbiasa...so sorry yerkkk...



2.Addicted pada pain killer...bukan nyer ape...coz aku ader slip disc..(Tau ke korang penyakit nih)...so bila xder pain killer aku xboleh hidup..huhuhu..lau ader aku rasa energetic jew...dan biler nampak pain killer trus slip disc aku terasa sakit...dan untuk pengetahuan korang..aku lau telan pain killer x main ler sebiji dua..paling paling kureng pun 4 biji..lau x jalan gak aku kena g kinik or ospital amik injection baru okeh....jgn tiru tau bahaya....!!!

3.Huhuhu..aku ader bantal bucuk....mmg bucuk pong tapi bagi aku wangi jew...memang syok wooo..nak tido aku mesti ader bantal bucuk ini kerana lau tak der aku tak kan boleh titon...makanya bantal bucuk ini aku akan bawa kemana saja..hatta naik flight skalipong...masa aku study kat Japan pun aku bawak gak bantal bucuk ni..pernah sekali aku g vacation ngan baby lurve aku..bantal bucuk ku ini telah tertinggal di jetty..huhuhu tetapi aku amat bernasib baik kerana tertinggal di kaunter kawan aku so dapat lah semula..if not sure aku nange nanges dan nanges.....buruk kannn.....

4.Taraaaa....aku suka cium tiak...terlebih lebih ag tiak orang2 yang aku sayangi......syok bangettt...boleh release tension tau....memang BEST!!!! Tapi jgn tiru tabiat ku ti ader lak yang termuntah...hikhikhihk

5.aku juga boleh nampak benda-benda yang x sepatutnya mata kasar leh nampak...huhuhu mula mula memang aku TAKUT sangat....tapi bila abah aku bawak aku jumpa sorang ustaz ni dia kata ini kelebihan aku..makanya aku kena REDHA...xper lah kurniaan ILAHi...aMIN...

6.Suka sangat koleksi warna merah..dari baju aksesori,termasuklah INNersuites aku..kebanyakkannya kaler RED...I LIkeee.....RED...

7.Suka sangat membeli dan belah x kira apapun..tapi kan lau aku beli then bila balik aku x berkenan aku akan terus jer sedekah katg orang...makanya sahabat sahabat aku memang lah suka lau ikut aku bershopping...coz aku ni amatlah pemurahnya...huhuhuhu..POYO...

K...dah selamat jawab kesemuanya..dan saya nak pass kan TAg ni to :-

1.wiween

2.zarynn

3.kak piah

4.13may

5.along arman

6.en KM

7.risanur

============================================
**HuRMM**:-TAbiAt Ku YAng BUROKS......

4 comments:

June said...

yg no 5 tu sama lah.. :)

mebby a.k.a ezza said...

a ahhh kan mcm samalh june...mula mula mmg atuttt..tp ble dah terbiasa...leh lah terima...leh lah kita syer pengalaman erkkk

June said...

mebby > boleh je nanti kita share2 k. mebby kene sejak bila tu? june sejak kecik lagik. kalo ade mende x elok nak dtg kacau famly pon kita cepat alert n mende tu akan aim kita dulu.

mebby a.k.a ezza said...

huhuhu..baru 6 tahun lately ni kita dapat realize..tapi ustaz tu cakap dah lama kita ada sixth sense nih...selalunya mmg lau ader benda x elok jew mesti kita dpt rs dulu..