Thursday, September 18, 2008

~AkTiViTi HaRi InI~

Arini agenda aku agak penuh gak la...tengahari tadi lepas appointment dengan client aku balik rumah jap then gerak ke tesco untuk membeli beberapa barang keperluan...pas selesai..singgah jap bazar ramadhan then balik rumah regang regang kan urat jap sambil bermalas malasan untuk sejam...sambung pula ke dapur..heheheh konon konon mcm rajin tapi x pun..tetiba tergerak nak buat puding caramel..so aku pun merajinkan diri ku ini..huhuuhu..poyo....tapi kan geram coz kazen aku yang sorang ni mmg kaki dengki tau suka kacau aku..ader ke dah siap masak waktu time buka puasa dia bantai makan sorang2 sampai separuhhh..pastu tglkan aku yg siket ni..dah hancur lak tu....dia kata xper sok buat lagi...huhuhu Amer....lu memang kijammmmm....
**Aksi - aksi terlebih sudehh di TESCO..ahaks...
**KaT tesCo N PARAM....
**PuDiNG CaRaMeL ku YAng Dah Jadi HanCuR..Sbb..kazen aku sajer dengki..huuhuh..

============================================
**HuRMM**:-Tapi dia Kata BesHHHH..sok wat ag eh ....JahaTTTTT!!

No comments: