Sunday, September 28, 2008

~Adehhhh~

Tadi...bila kebosanan datang melanda macam Tsunami...aku memang gemar untuk keluar sambil sambil membeli dan belah...heheheh..shoppin larr...so selepas mendriving (ader ker word ni erkk) kan diri ke Metrojaya..sesampai di sana aku pon melihat melihat konon konon nak window shoppin jer..huhuhu sekali termelekat pulak sepasang baju untuk baby Alya..walaupon baju dia dah sememangnya dah banyak tapi aku nak gak beli..gatai sungguh tau.....aduss..aku suka lak tengok baju ni simple but nice dan comel..dari HALLMARK...pada mata aku lah..xtau lak mata u ols..oooppppssssssssssss.................jadi dibawah ini lah hasilnyer...

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Dahhh...enuffff.....adehhhh.....

2 comments:

13may said...

hehhe hehhe.....dah tukar kaler la blog nih :D

mebby a.k.a ezza said...

ye larr...org tu kn dh lama x jenguk teratak kita nih...