Wednesday, September 10, 2008

~Aku TerJeBAk ArGHHHHHHHHHHH..............~

Hari ini baru aku teringat nak hapdet citer aku terjebak masa hari minggu yang lalu...asal - asal cerita aku cuma membawa mama aku tuk g survey survey barang2 tuk shoppin kat Holiday Plaza..survey punyer survey dari satu kedai ke satu kedai aku dah tertarik dengan sepasang kasut ni coz dia kaler merah n so very the simple...dalam hati aku berkata nak li ke tak ek coz aku baru jer li 2 pasang kasut bulan lepas...nak li nnty x sempat2 nak pakai..tapi lau x li nanty balik umah dok teringat-ingat..so afta pk punyer pk..aku pon mentry ler kasut tersebut sambil dukung kiki a.k.a Alya...dia asyik jer tgk per la mummy ni wat agaknyer...diam lak tu...then pas try kan sambil dukung KikI rasa selesa jer aku pun decide nak beli......so makanyer terjebaklah aku dengan terbelinya kasut tersebut!!!! Huhuhuu...ok lah harga x ler mahal afta discount standard lah kan kasut org pompuan....hehehehehe... so kat cini aku tempekkan gambo kasut tersebut...
##Ini lah kasut yang telah membuat kan hati aku tertarik menarik kau memang debommmmmmmmm.......ahaks.......
==========================================
Hurmmm:-cemana ni asal g jew mesti ader jerk benda sangkut bawak lik.........owg pompuan kan..mana boleh tahan....huhuhuhu...tulunnnn.........

2 comments:

June said...

santek nye kasut die, merah tu makngah..hehhe

mebby a.k.a ezza said...

heheheh..ye ker TQ...i Like REDDDDDDDDD........