Tuesday, July 8, 2008

~Weekend Blues~

Nak g Kenduri Umah kazen aku..
Hurmmm..dis week sat aku x kijer..so...family aku dah plan nk g wedding kazen aku kt kluang...so kena la aku jd driver bwk keta besar abah aku yg mcm adik bradik gajah..A.K.A ALPHARD..huhuhhuu..xske sbb aku slalu xleh nk budget lau corner msk simpng..sure x lps...benci tau..abah aku x dpt g coz dia kena pantau contract workers yg tgh modified umah aku skung ni..ye ker modified ekk btul ke ayat tu...hahhaha hentam sajerla..aku lau ayat2 Bahasa Melayu ni mmg r sengal sket...English ok sket ahaksss..belagak la plak..hurmm smbung lik citer aku g kluang k..x bnyk yg menarik sbnrnyer..jz smp sana aku pun jmpa la sedara mara aku...byk org dok terkezut coz aku dah loose weight n aku menghilang lama..hehehe aku ckp r aku bwk diri..muahahaha..sema org kata aku ni brani sgt2..ye ke aku brani...x pon..if aku brani aku mmg x balik2 dah tp aku windu banget sama family aku so...aku lik la kepangkuan mereka..huhuhu ter emo lak..anyway alhamdullilah family aku ok jer...makin rapat n makin sayang aku adalah..heheh pasan..huhuhu jgn jeles r....k smbung lik aku ni merepek jer kn..then sambil2 bergotong royong n berborak sesama we all...ujan turun dgn lebatnyer..huhuhuhu abes lencun kte org tp fun sbb dah lama xdpt men ujan..jd r we all yg dah tua2 ni mcm bdk2..n bdk2 n anak2 yg sebenarnyer kitaorg halau msk umah..nnty demam lak...sshnyer kteorg gak hahahha...then...afta ujan reda kitaorg salin uniform n duk bash pinggan berjemaah..syok nyer aku rs d kelilingi oleh kaum keluarga..rs mcm heaven sgt...TQ my dear Family..love U All So Very Much...MUAHSSSS!!

No comments: