Friday, July 25, 2008

~Malaysia Flora Fest 2008~


Esok ader perasmian flora fest 2008 kat Dataran Bandaraya Johor Bahru..dirasmikan oleh Yang Di Pertuan Agong.pukul 9.00 pagi..dan aku telah di arahkan oleh big boss aku untuk mewakili beliau ke majlis tersebut..huhuhu ikutkan hati memang lah malas...sure ramai n parking penuh...tapi demi tugas aku kena juga lah pergi kan...lagi satu aku memang minat sungguh dengan Yang Di Pertuan Agung A.K.A Sultan Mizan...so dapat lah aku tengok dia live...huhuhu i likeeeee.................so sok pagi-pagi aku akan terpacak kat Dataran tu...erkk boleh bawak partner la..tapikan partner aku jauh rrr...xbeshnyer!!!! Ok nanti aku hapdet ag citer aku kat sana okeh pals....

============================================
**HuRMM**:- Nak JumPA Agong Seh....Gerun ader Happy Ader..hehehe I Likeee.....