Friday, July 25, 2008

~AkU LeBiH TaHu~

Tgk tajuk sure la orang akan predict aku berlagak..ermmm terpulang lah kan...well ape pun yang aku wat, aku yang tahu aper nawaitu di sebaliknya...x kisah lah orang nak cakap aper, nak marah , nak hangin, nak meroyan dan nak pe pe ag la kan...yang penting aku bahagia..ermm biarlah orang anggap aku ape sekalipun yang penting aku dan orang- orang tersayang tahu cukup la....hhehehheeee...pada aku kan pe pun yang kita wat,perolehi dan akan diperolehi biarlah ikhlas...so apa pun yang kita hajatkan akan diperolehi insyaAllah...
Aku x kisah dimana aku dan dimana orang-orang yang aku sayangi berada...aku percaya pada apa kata hati...biarlah aper orang nak kata dan anggap tapi aku masih ok dengan dia...hampir setiap masa ader saja perkhabaran yang aku terima untuk menunjukkan keprihatinan dan sokongan beliau terhadap aku.....walau sesibuk mana pun dia,kemana dia pergi or akan pergi semua aku tahu..so aku bersyukur sangat..pada aku buat aper nak dengar or percaya pada aper yang orang tunjukkan...ermmm aku lebih percaya dia....coz aku sentiasa berpegang pada aper yang dia cakap..walau apepun yang orang cakap tu sema dari mulut orang bukan dari mulut dia....so nak risau ape..aku dan dia lebih tahu....
Pada aku selagi orang tak berhenti nak cerita pasal aku, nak predict pasal aku ke ape ape je lah yang sewaktu dengannya...aku xkisah dan aku lagi suka....sebabnya tentulah aku ada kelebihan yang orang lain tak ada thats why la dorang jealous kot....ahaksss...jgn marah ahhhh.....

============================================
**HuRMM**:-Biarlah....aper orang nak predict kan..hak masing-masing.....