Wednesday, July 16, 2008

~KeMaAfan DenDAm YanG TeRinDAh~


Aku merindui sesorang yg pernah aku kenali walau pun tak lama..jangan sangka aku pergi darinya aku senang hati aku gembira dan bersorak keriangan..tidak sekali kali....mungkin orang nampak aku tersenyum riang tapi dalam hati siapa tak siapa yang tahu...mengenali beliau buat aku gembira sbb d waktu itu aku tiada sesiapa selain org yg aku cintai..mengenalinya buat aku riang dan terlupa sejenak pada family yang jauh aku tinggalkan..

Kami berkongsi kasih.....dan aku anggap dia seperti adik aku sendiri..yea aku menumpang dulu...aku terhutang budi padanya..banyak pergorbanan yang telah dia buat sewaktu dia terima aku dahulu....ikhlas atau tidak itu antara dia dan Allah...tapi bagi aku ...aku merasa sangat bahagia...

Aku bukan perampas...aku cuma menumpang kasih..kenapa dulu waktu kami berbaik dan bersama kami semua bahagia...tapi sekarang semuanya jadi haru biru...kenapa semua x dapat nak terima kekurangan masing masing? Jika aku yang bersalah..ampun dan maaf yang aku pinta...aku x suka keadaan jadi begini..aku rindukan waktu yang dulu..di mana kami boleh berkongsi ape sahaja...itu lebih membahagiakan..dan orang tersayang semakin tenang..

Sekarang pun if sesiapa tanya ye aku masih rindukan dan sayangkan beliau..cuma aku terkilan kenapa keadaan boleh jadi begini..salah ke utk kita jadi mcm dulu? Walaupun ape dalam hati tak siapa yang tahu tapi kita bahagia....

Aku rindukan saat itu...kami berkongsi perasaan rasa citarasa dan segalanya yg sama walaupun x serupa....Bolehkah aku kembalikan saat saat itu semula..boleh ke aku???

Jika lah beliau tahu aku masih sayangkan beliau..dan aku harap kami boleh berbaik seperti sediakala..walau kami berjauhan...alangkah bahagianya...

No comments: