Thursday, July 17, 2008

~HaPPy BiRthDay To Me~

Hurm....if sepuluh tahun dulu maybe saat ini lah yg sering aku di nanti-nantikan...sbb bole celebrate hepi2 dengan kawan-kawan smpi x ingat dunia...bt nw...umur aku dah bertambah setahun lagi..huhuhu m 33yrs old today....dah tua la...dah xder hati nak celebrate2 ni..tp x kisah la..as long as aku masih bernafas lagi tuk menikmati segala nikmat yang ada dalam dunia ini..ALHAMDULLILAH....



Birthday wishes?....ermm ramai gak kawan kawan n family members yang dok call,msg,YM, MSn wishing me..huhuhu TQ to all of u...tetapi di sebalik kegembiraan ini terselit jgk kesedihan..huhuhu aku menangis di harijadi aku...kenape? Hanya Allah yg tahu...aku...ye aku lebih tahu..."Org Tercinta"..wish birthday aku...Terharu seh...!!!!!



Esok birthday seseorang jugak...seseorang yang pernah singgah dan bertahta di hati aku..tp sekarang....ermm x tau la..pernah juga aku berangan-angan nak celebrate birthday kami sama-sama bersama org tersayang..tetapi...keadaan dah tak macam dulu...alangkah bahagianya if keadaan masih seperti dulu...kami bahagia tanpa cerita dari mulut- mulut orang yang tidak berkenaan...segalanya akan berjalan lancar tanpa ada hati yang terluka...tapi...



Ya Allah...jika boleh diputarkan waktu aku impikan saat itu semula...huhuhu aku nangis lagi..aku rindu senyuman dia, gelak ketawa dia..tapi...aku rindu nak bercakap dan bergurau dengan dia...aku tahu dia juga mengalami konflik yang sama seperti aku..tp..ye lah soal hati siapa yang tahu kan..jangan sangka aku bersorak gembira tersenyum keriangan bila mengetahui ape keadaan sebenarnya yang terjadi...aku bukan tamak..aku cuma mahu berkongsi sedikit sahaja kasih sayang yang ada..sbb selebihnya aku tahu siapa yang lebih berhak...



Sekiranya dia tahu....dan sekiranya aku pernah menyakitkan hati dan melukakan perasaan nya..aku minta ampun dan maaf...aku x suka ada perasaan dendam dalam hati...sakitt...ketenangan yang aku cari bukan kebencian...



Walau apapun tanggapan dia pada aku..aku x kisah..sbb pada aku dia tetap ader tempat yang istimewa dalam hati aku..ikhlas penerimaan dan pemberian aku padanya..



Untuk beliau..aku ucapkan Selamat Hari Lahir Yg Ke 28 thn esok..semoga diberkati dan dirahmati selalu..sentiasa berbahagia dan gembira di samping suami dan anak-anak tercinta...memperolehi apa yang di hajati...untuk aku...menanti dengan penuh pengharapan....keadaan akan pulih seperti sedia kala....usia semakin meningkat...x tau esok lusa pe yang akan jadi..jadi pe yang berlaku anggaplah sebagai asam garam dalam realiti kehidupan...semoga Allah memberkati...AMIN..........



@@Take Care Dear Sis...wateva happen u r always in my heart..no matter wat u think or u do...@@



Love is always cruel....bt semakin kejam cinta itu semakin terasa kehangatan dan keindahannya..bila kita dapat tempuhi segala dugaan dan cabaran....pahit akan manis akhirnya..

No comments: