Friday, July 25, 2008

~RuMah Ku SyUrgaKu~

Huhuhu arini hari Jumaat...sok dah sabtu, lusa lak hari ahad..rumahku ada kenduri arwah datuk aku dan potong jambul untuk Baby Alya...dan arini rumah aku dah start bz..mcm nak raya..tadi tengahari aku lik umah jap..mak aiii...ramainyer orang kat umah aku...meriah seh...sedara mara dan kazen kazen aku sema ada tadi...tp yang kecik kecik la...coz yang dah besar sekolah dan kerja..sure malam ni penuh..bestnyer.. tak sabar aku nak tunggu malam seh...seronok berkumpul ramai ramai...macam macam citer keluar tau..menyakat antara satu sama lain, kutuk mengutuk heheheh biasa...happy sangat...Mak dan Abah aku orang paling sibuk waktu waktu ni coz sibuk belanja tuk masak juadah kenduri nanti..yang bestnyer siap rebus telur pindang seh macam nak kenduri kahwin lak...almaklumlah abah sejak sejak dah pencen ni buat bisness catering pulak...biarlah dah memang minat dia....so yang mcm kitaorang ni sema tukang sibuk jer..hahahhahaa..mengemas lah beb...xkan lah kiteorang sanggup nak tengok mak ngan abah jer wat sema tu..zalimnyer..huhuhuh...k la nanti aku citer lagi..x sabar nak balik umah ni...beshnyer...
============================================
**HuRMM**:- Huhuhu..aku sayang family aku...